Hunty

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zeer slecht 3G ontvangst 1055 KB, A'dam -OPGELOST-

Sinds krap een week heb ik te kampen met een zeer laag 3G ontvangst. Met m'n 14,4Mb abo haalde ik voorheen met gemak 10Mb. Maar sinds maandag haal slechts 0,3Mb. M'n upload doet het soms helemaal niet. Ik heb dit reeds gemeld aan de klantenservice die hier een casus van aan zou maken, maar sindsdien blijft het stil en heb ik nog steeds geen bereik. Met dezelfde klantenservice heb ik alle scenario's doorgenomen en testen gedaan. Buiten m'n buurt heb ik wèl goed bereik/ goede ontvangst. Vodafone: ik heb zo niks aan m'n toch wel prijzige abo. Wanneer hoor ik nou een keer van jullie of nog beter, wordt het opgelost????!!!!??
48 Reacties 48
Hunty
topicstarter
Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Eerder deze week een kaartje ontvangen van de Vodafone-forummedewerkers voor mijn bijdrage het gelukkig inmiddels opgeloste probleem te analyseren. Dat is nou attent! Hartelijk dank Vodafone-team! 3G weer op orde. Heb inmiddels 4G draaien. Ik haal snelheden van ca 30 Mb down en 12 Mb up! Helemaal blij mee!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Hunty,

Leuk dat je mijn kaartje ontvangen hebt! 😄 De sleutelhanger zat er hopelijk wel bij?

En goed te horen dat je nu zo tevreden bent over de snelheid! Blijf je wel nog actief op ons forum, wellicht hebben andere mensen nog iets aan jouw ervaringen 🙂
Hunty
topicstarter
Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jazeker, ik blijf actief! ????
Overigens alleen het kaartje ontvangen. Ik dacht dat dàt de attentie was. ????
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
😞 de stomme post ook. Ik denk dat de sorteermachine hem stiekem opgegeten heeft.
Ik stuur maandag een nieuwe op 🙂
Hunty
topicstarter
Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik dacht al zoiets! ???????? ...en ik maar zoeken in die envelop! ????????????
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Er is een nieuwe naar je onderweg inmiddels 🙂
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Arina schreef:
Er is een nieuwe naar je onderweg inmiddels 🙂
Heb je de 2e zending intussen wel ontvangen, Hunty? We zijn een beetje nieuwsgierig :$
Hunty
topicstarter
Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jazeker! Nog hartelijk dank!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Oef, gelukkig! Graag gedaan hoor.
Veel plezier ermee 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic