cveltmann

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer oud email adres in jullie systeem waardoor ik geen nieuwe tel kon ontvangen!

Bij verlenging abo, met nieuw toestel, is de bevestiging hiervan, en correspondentie ivm levering telefoon, naar een zeer oud mail adres van mij gegaan. Daardoor mijn tel niet in ontvangst kunnen nemen ( voor zakelijke doeleinden)!!
Als ik mijn gegevens in 'mt Vodafone' bekijk staat mijn juiste mail adres toch goed in... Conclusie, systemen niet goed op elkaar afgestemd. Altijd zeer positief over Vodafone geweest, maar nu toch niet meer!!!
En nu!!?? Toestel blijkbaar weer naar Vodafone zelf, en ik opnieuw moeten bestellen!? Wat een gedoe en xtra werk voor mij... Terwijl t jullie fout is!!!! Passende vlotte oplossing en inkomstenverhogend vergoeding gewenst..
En ik kan gdv nergens vinden maar ik vlot even kan reageren/klagen.... Maakt de woede des te groter!!
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik kan me voorstellen dat je baalt. Via het forum kunnen we dit echter niet voor je oplossen.

Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic