Ik heb een zakelijk abonnement aangevraagt zou graag willen weten waarom het geannuleerd is ik heb me bedrijf all bijna 4 jaar
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Dnums18 ,
Welkom op het Vodafone forum! Ik kan zeker begrijpen dat je wilt weten waarom je order is geannuleerd.
Je kunt het beste even contact opnemen met Vodafone Zakelijk, dan kan een medewerker checken wat er aan de hand is en de situatie uitleggen. De telefonische klantenservice is morgen weer geopend vanaf 08:00.
Succes en voor nu een prettige avond.
Hoi @Dnums18 ,
Welkom op het Vodafone forum! Ik kan zeker begrijpen dat je wilt weten waarom je order is geannuleerd.
Je kunt het beste even contact opnemen met Vodafone Zakelijk, dan kan een medewerker checken wat er aan de hand is en de situatie uitleggen. De telefonische klantenservice is morgen weer geopend vanaf 08:00.
Succes en voor nu een prettige avond.
Topic gesloten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.