Dnums18
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zakelijke bestelling geannuleerd. Waarom?

Ik heb een zakelijk abonnement aangevraagt zou graag willen weten waarom het geannuleerd is ik heb me bedrijf all bijna 4 jaar

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4684Reacties
  • 439Oplossingen
  • 893Likes

Hoi @Dnums18 ,

 

Welkom op het Vodafone forum! Ik kan zeker begrijpen dat je wilt weten waarom je order is geannuleerd.

 

Je kunt het beste even contact opnemen met Vodafone Zakelijk, dan kan een medewerker checken wat er aan de hand is en de situatie uitleggen. De telefonische klantenservice is morgen weer geopend vanaf 08:00.

 

Succes en voor nu een prettige avond.

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4684Reacties
  • 439Oplossingen
  • 893Likes

Hoi @Dnums18 ,

 

Welkom op het Vodafone forum! Ik kan zeker begrijpen dat je wilt weten waarom je order is geannuleerd.

 

Je kunt het beste even contact opnemen met Vodafone Zakelijk, dan kan een medewerker checken wat er aan de hand is en de situatie uitleggen. De telefonische klantenservice is morgen weer geopend vanaf 08:00.

 

Succes en voor nu een prettige avond.

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10995Reacties
  • 1661Oplossingen
  • 2020Likes

Topic gesloten.

Uitgelicht topic