Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's? Mijn collega's kunnen controleren of het formulier van de winkel al binnen is en wat de status hiervan is.
Wat er precies in de winkel is gedaan, durf ik niet te zeggen en kan ik vanuit hier niet voor je controleren. Dit is omdat wij via de community niet in de systemen kunnen wegens privacy redenen. Een contract overzetten van zakelijk naar particulier duurt een 5 werkdagen normaliter (feestdagen etc tellen hierin niet mee). Je kunt via http://voda.fo/ne/a0pmp het contract zelf overdragen of om laten zetten.
Je bent helaas verplicht te melden bij ons als een bedrijf ermee stopt.
Bij het omzetten van je account (zakelijk naar prive) wordt je op een soortgelijk abonnement gezet, wat je daarna kan aanpassen via mijn collega's van de afdeling migratie. De einddatum van het contract blijft bij het omzetten van het account en abonnement hetzelfde. Mag je al verlengen dan kun je na het omzetten kiezen voor een particulier abonnement.
Echter kan ik mij voorstellen dat je na 2x zo een lange tijd wachten er klaar mee bent! Namens Vodafone mijn excuses hiervoor.
Laat je weten hoe het afloopt?