james 2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zakelijk abonnement (KPN) omzetten naar particulier

heb een zakelijke telefoon van bedrijf KPN wil ik overzetten naar vodafone particulier met behoud van nummer

Heb al uren zitten bellen met vodafone maar het schijnt niet te lukken. nummer is vrijgegeven door KPN en heb een klant nummer.

Berichten gehad van vodafone dat de telefoon wordt overgezet , daar heb ik dan een simkaart voor nodig die ik nog niet heb ontvangen .

wat moet ik doen?

Gr Jaap

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

@james 2 Wat een uitermate vervelende en ongewenste situatie. Zeker omdat je bereikbaar moet zijn.

Ik ben er voor je ingedoken. Ik zie dat de portering is uitgevoerd. Hierna kon de simkaart pas opnieuw toegestuurd worden. Dat is zojuist gebeurd. De simkaart wordt zo snel mogelijk geleverd! Ik duim dat je de kaart morgen in huis hebt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Wat je moet doen staat op deze pagina beschreven. Hoe heb je het omgezet? Heb je eerst bij KPN laten omzetten naar particulier of ben je direct van zakelijk naar zakelijk over gegaan? Beste is om bij je oude provider om te zetten en dan particulier over te stappen naar Vodafone. 

Beste wat je kan doen is langs een Vodafone winkel te gaan, dan kunnen ze met je mee kijken wat er is gebeurd en misschien op die manier helpen met een nieuwe simkaart. Anders zal je moeten wachten tot maandag, dan is er weer iemand van Vodafone online om met je mee te kijken. Heb je overgezet als zakelijke klant, dan moet je contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Vodafone medewerkers kunnen je hier dan niet mee helpen, dit is een particuliere community. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hi @james 2, welkom op de Community!

Balen dat het overzetten zoveel moeite kost. Gelukkig heeft @Energieboy al wat suggesties gedeeld. Ben je in de gelegenheid geweest om het een en ander te checken of langs de winkel te gaan? Mocht er nog actie nodig zijn, laat het ons vooral weten.

james 2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Energieboy, Vincent Vodafone klantenservice heeft mij beloofd dat het  deze week  geregeld zou worden.

Ik kan zelf niet naar een Vodafone winkel omdat ik ernstig ziek ben.

Wat mij wel bevreemd is dat ik berichtjes krijg van Vodafone :Goed nieuws , je aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd! Uiteraard gaan we jouw nummer niet overzetten voordat  je je nieuwe Vodafone simkaart of eSIM voucher hebt ontvangen de datum waarop je nummer wordt overgezet naar Vodafone ontvang je per sms. Dan gaat je Vodafone abonnement in tot snel. Heb aangegeven dat ik niets heb ontvangen , daar wordt niet op gereageerd . gr Jaap

james 2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Help kan niet meer bellen en gebeld worden Vodafone heeft de boel overgezet zonder nieuw simkaart te sturen.

ik word gebeld door ziekenhuis die kan mij nu niet bereiken .

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

@james 2 Wat een uitermate vervelende en ongewenste situatie. Zeker omdat je bereikbaar moet zijn.

Ik ben er voor je ingedoken. Ik zie dat de portering is uitgevoerd. Hierna kon de simkaart pas opnieuw toegestuurd worden. Dat is zojuist gebeurd. De simkaart wordt zo snel mogelijk geleverd! Ik duim dat je de kaart morgen in huis hebt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic