wvano24

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik Mijn Ziggo en My Vodafone weer ontkoppelen?

Dag,

Ik heb net het vodafoneaccount van mijn partner en het ziggo account van mijzelf samengevoegd. Iets te snel doorgeklikt, want was toch niet de bedoeling. Kan dit weer ontkoppeld worden, zodat we beide weer apart kunnen inloggen in onze eigen accounts?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hi @wvano24, welkom op de Community!

Ai, dat overkomt de beste! Gelukkig kunnen we de koppeling weer ongedaan maken. Bij deze heb ik het Vodafone account van je partner ontkoppeld. 

Een nieuw Vodafone account kan geregistreerd worden via deze pagina. Jij behoudt je e-mailadres dus gewoon voor de MIjn Ziggo omgeving.

Mocht er nog wat zijn, geef vooral een gil!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hi @wvano24, welkom op de Community!

Ai, dat overkomt de beste! Gelukkig kunnen we de koppeling weer ongedaan maken. Bij deze heb ik het Vodafone account van je partner ontkoppeld. 

Een nieuw Vodafone account kan geregistreerd worden via deze pagina. Jij behoudt je e-mailadres dus gewoon voor de MIjn Ziggo omgeving.

Mocht er nog wat zijn, geef vooral een gil!

wvano24
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Vincent, 

Ik zie dat de ontkoppeling is gelukt. Dank daarvoor. Hoe kan mijn vriendin nu weer inloggen bij Vodafone? Haar oude inloggevens werken niet meer. Ze gebruikt het voor haar mobiele abonnement. Moeten we opnieuw registreren o.i.d.?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Zij kan zich inderdaad opnieuw registreren met haar e-mailadres op de hierboven genoemde registratiepagina van Vodafone. Hierna is alles weer gescheiden, zoals jullie het voorheen hadden geregeld.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic