Hoi
Jantine b Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat heb je allemaal dan al geprobeerd? Van alles is heel veel namelijk en best lastig om dan vanuit hier te zeggen wat het kan zijn. Belangrijkste is dat je een Sim-kaart switch doet, als je een andere telefoon in de buurt hebt. Heb je dan nog problemen, kijk dan eens bij je instellingen bij de APN instellingen (internet instellingen).
De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:
- Naam: Vodafone
- APN: live.vodafone.com
- Proxy: Niet ingesteld
- Poort: Niet ingesteld
- Gebruikersnaam: Niet ingesteld
- Wachtwoord: Niet ingesteld
- Server: Niet ingesteld
- MMSC: Niet ingesteld
- MMS-poort: Niet ingesteld
- MCC: 204
- MNC: 04
- Verificatietype: PAP
- APN-Type: default
- APN-Protocol: IPv4
- Roamingprotocol voor APN: IPv4
Werkt het dan nog niet dan zou ik een privé berichtje sturen via
Twitter en/of
Facebook en uitleggen wat je hebt gedaan en melden wat er aan de hand is. Mocht je dit te lang vinden duren, omdat het wat langer duur met antwoord (meestal wel dezelfde dag, mits ze wat dingen moet controleren en uitsluiten) dan kan je ook via WiFi een chat aangaan via je My Vodafone app. Dan heb je gelijk iemand aan de lijn die je kan helpen. Maar dan moet je wel WiFi hebben natuurlijk of via internet van iemand anders.
Succes in ieder geval en laat nog even weten of het is gelukt.