DV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

You bundel IJsland

Ik heb het probleem dat in IJsland het beltegoed wordt gebruikt in plaats van de you bundel. Heb al 2 keer gebeld met de klantenservice met een ander nummer maar tot nu toe lukt het nog altijd niet om te internetten.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Als ik het goed begrijp spelen er twee isues....1 geen data en 2 de kosten van bellen gaan niet van de bundel af.

Ik raad je allereerst aan om je instellingen in het toestel te controleren. Hierbij moet mobiele data aan staan en data roaming. Vervolgens ga je de apn controleren. Dit doe je of onder instellingen- mobiele data - opties - mobiele data netwerk of onder instellingen mobiele gegevens - namen toegangspunten. Hier moet namelijk de apn live.vodafone.co staan (gebruikersnaam vodafone wachtwoord vodafone).

Daarna ga je handmatig een ander netwerk selecteren. Dit kan via instellingen en dan aanbieders of via instellingen - mobiele gegevens - Netwerkoperators​.

Mocht het dan nog niet werken dan dien je hierover contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart zich aanmeldt en of er een blokkade is etc.


Betreft het bellen: ijsland valt bij de nieuwe you onder de EU landen. Zodra je dan ook belt, zou dit van je bundel moeten gaan. Let op val je onder de oude voorwaarden (afhankelijk wanneer je het aangeschaft hebt, kan het zijn dat dit toen der tijd niet gelde). Mijn collega's van de klantenservice kunnen dit voor je op zoeken. Vanuit hier kn ik dit helaas niet omdat ik ivm jouw privacy niet in de systemen kan.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic