nickienick

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

'YOU OP REIS AAN / Alles op reis aan' werkt niet

Beste Vodafone,

Al een week lukt het niet om de alles in 1 op reis dagbundel te activeren.
De technische dienst is hier al even mee bezig, maar niemand bij de klantenservice kan een beter antwoord geven dan "dit is nog in behandeling".
Het probleem speelt bij meerdere klanten wordt aangegeven en dit is erg vervelend op vakantie in Australie!
Al talloze keren moeten bellen omdat er eerst een blokkade op de aansluiting stond (ongevraagd is deze er voor de 7e keer opgezet, iedere vakantie hetzelfde verhaal dat er een datalimiet of blokkade opstaat ondanks dat het tegoed nog toereikend is).

Hoe kan dit in hemelsnaam zo lang duren en er geen oplossing zijn om de bundel te activeren anders dan via de klantenservice?
- Werkt niet via sms naar 4000, niet via de My Vodafone app en niet via MyVodafone op de website.
- Klantenservice zou als oplossing de bundel meerdere dagen geldig laten zijn, maar in de nacht wordt de bundel automatisch helemaal leeg gehaald.

Op zondag is de klantenservice dicht de klantenserivce is alleen bereikbaar vanaf 08.00 uur door de weeks (chat werkt dag en nacht niet, dus dit schiet ook niet op) en in Australie is dan alweer een halve dag voorbij...
Dan zou ik dus ook geen bundel kunnen gebruiken in het weekend en steeds heb ik er maar een klein deel van de dag iets aan.

Graag hoor ik spoedig hoe dit opgelost wordt.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Vanuit hier kunnen wij helaas niet in de systemen waardoor we dit ook niet kunnen controleren. Dit moet echt via de klantenservice gecontroleerd worden.
Dit kan wel via Facebook, chat , Twitter of door te bellen.
Ik neem aan dat als je de telefoon niet gebruikt je mobiele gegevens en data roaming uit zet? Anders blijft de telefoon synchroniseren zoals je zelf hebt aangegeven in het toestel. Bij Android kun je naar gegevensverbruik / dataverbruik gaan en alle apps uitzetten om te synchroniseren. Bij Apple gaat dit via mobiele netwerken.
nickienick
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Steven,

De klantenservice kan alleen aangeven dat het probleem nog in behandeling is.
Hoe kan dit in hemelsnaam zo lang duren? Voor het controleren verwijst u mij door naar de klantenservice, maar gezien het probleem algemeen is en veel meer mensen hier problemen mee zouden hebben lijkt het mij dat u geen specifieke gegevens nodig heeft om contact op te kunnen nemen met de "technische dienst"?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
nickienick ik kan me voorstellen dat je wilt dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Om de status hiervan na te kijken, hebben we inderdaad de systemen van de klantenservice nodig. Daarom verwees Steven- je door naar de klantenservice. Als je de Alles-in-1 op Reis Dagbundel trouwens wilt laten activeren, kun je hierover ook een bericht sturen naar onze Facebookpagina of via Twitter. Ik kan me namelijk voorstellen dat je hierover liever niet wilt bellen vanuit Australië.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic