Beste Vodafone,
Al een week lukt het niet om de alles in 1 op reis dagbundel te activeren.
De technische dienst is hier al even mee bezig, maar niemand bij de klantenservice kan een beter antwoord geven dan "dit is nog in behandeling".
Het probleem speelt bij meerdere klanten wordt aangegeven en dit is erg vervelend op vakantie in Australie!
Al talloze keren moeten bellen omdat er eerst een blokkade op de aansluiting stond (ongevraagd is deze er voor de 7e keer opgezet, iedere vakantie hetzelfde verhaal dat er een datalimiet of blokkade opstaat ondanks dat het tegoed nog toereikend is).
Hoe kan dit in hemelsnaam zo lang duren en er geen oplossing zijn om de bundel te activeren anders dan via de klantenservice?
- Werkt niet via sms naar 4000, niet via de My Vodafone app en niet via MyVodafone op de website.
- Klantenservice zou als oplossing de bundel meerdere dagen geldig laten zijn, maar in de nacht wordt de bundel automatisch helemaal leeg gehaald.
Op zondag is de klantenservice dicht de klantenserivce is alleen bereikbaar vanaf 08.00 uur door de weeks (chat werkt dag en nacht niet, dus dit schiet ook niet op) en in Australie is dan alweer een halve dag voorbij...
Dan zou ik dus ook geen bundel kunnen gebruiken in het weekend en steeds heb ik er maar een klein deel van de dag iets aan.
Graag hoor ik spoedig hoe dit opgelost wordt.