BrianSWiesbrock

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z 'waterschade'

Hallo!

Ik heb mijn Sony Xperia Z al bijna een jaar (in juli) en eigenlijk nooit problemen gehad. Gisteren probeerde ik een foto te maken met mijn mobiel alleen er zat een hele waas over het scherm. Er zaten druppels aan de binnenkant van mijn lens! Later op de dag zaten ze ook aan de voorkant camera en bij de flitser. Mijn telefoon was helemaal niet in contact met water de afgelopen dagen en ik gebruik alleen het oplaadklepje, de rest zat nog dicht. Ik nam daarom direct contact op met Xperia Care en de mevrouw vroeg aan mij wat de kleur was van alle vochtindicatoren. Ze waren allemaal nog wit, zoals het hoort. Het was verstandig om naar de winkel te gaan zei mevrouw dus dat zou ik vandaag doen. Vannacht heb ik mijn mobiel op de lader gezet. Alle klepjes waren dicht behalve die van het oplaadpunt. Vanmorgen keek ik naar mijn mobiel en zag ineens een roze gloed over de indicator bij het oplaadklepje. Ik maakte de andere klepjes open en natuurlijk, ze waren allemaal rood of roze. Ik ben naar de vodafone winkel geweest en heb dit verhaal aan hun verteld. Ze gaven een brief met een telefoonnummer van Dynafix maar ze denken niet dat het nog binnen de garantie valt.
Ik zou graag mijn toestel willen laten repareren als deze onder de garantie nog valt maar ik ben bang dat Dynafix zegt dat het door eigen schuld is. Ik heb meerdere mensen met dit probleem gezien en hoop dat ze er iets mee kunnen doen. Is het nu verstandig om mijn mobiel op te laten sturen naar Dynafix? Ik hoor namelijk ook verschillende maar vooral negatieve reacties over het bedrijf... Vandaar de vraag.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Met vriendelijke groeten,
Brian
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic