oekel

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

samsung s4 gaat niet naar ruststand

sinds gisteren gaat mijn telefoon niet meer in de ruststand, vandaag al gereset, timeout veranderd maar elke keer als hij zwart word binnen een sec gaat hij dan weer naar het vergrendelscherm. gezocht op internet maar geen oplossing voor mij gevonden helaas hopelijk kunt u mij verder helpen. mvg, Patrick Raaijmakers
3 Reacties 3
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @oekel ,

zou u het probleem iets duidelijker kunnen omschrijven?
U bedoelt dat u telefoon aanstaat.
U wilt hem in standbye zetten en vervolgens gaat het scherm eerst uit en daana direct naar het vergendelscherm?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Als het zo is dat je niet meer naar het vergrendelscherm kunt gaan heb je misschien gekozen bij de ''schermbeveileging'' voor geen beveiliging. Ga terug naar de instellingen > vergrendelscherm > kies dan een van de keuzes uit het lijstje.

Is dit misschien het?
oekel
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nee dat is het niet hij wil naar de ruststand gaan ( dus eigenlijk gewoon een zwart scherm) en binnen 1 seconde springt hij weer aan, dit gaat net zolang door totdat de batterij op is. en nee heb alle extra dingen zoals slimsluimer afgezet. het leek een tijd goed te gaan totdat de samsungupdate naar kitkat er kwam , en daarna werd het elke dag erger .
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic