DennisW1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia XZ blauw

Verkopen jullie de Xperia XZ maar in één kleur? Er zijn er namelijk drie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
DennisW1, SamsungExpert, vooralsnog zijn er geen plannen om een andere kleur dan zwart aan te bieden.

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Klopt voorlopig staat er maar één kleur ter beschikking, misschien dat dit even kan worden nagevraagd of er nog verandering hierin komt ( ) :)?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
DennisW1, SamsungExpert, vooralsnog zijn er geen plannen om een andere kleur dan zwart aan te bieden.
Riaaz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben een klant bij vodafone en mijn vraag is of een blauwe kleur van de sony xperia besteld zou kunnen worden.
op dit moment sta ik op het punt te verlengen.

Het punt is dat ik de blauwe er mooier uit vind zien als de zwarte. Zou het misschien voor klanten die wel een blauwe kleur willen besteld kunnen worden.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Riaaz,

In de online webshop staat deze inderdaad helaas niet te koop als in de blauwe variant. Dan lijkt het voorlopig nog erop dat blauw niet wordt verkocht (zoals in eerder berichtgeving in het topic).

Voor nu een fijne avond.
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt het wel eventueel via andere webshop controleren of hij daar wel wordt aangeboden in combinatie met een Vodafone abonnement Riaaz
Riaaz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar kan je dan via een andere webshop ook verlengen met van een red naar een red super.
Anonymous
Niet van toepassing
Jazeker Riaaz (excuus voor de late reactie)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic