Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

[Wordt verwacht] Nieuwe Apple iPhone xs plus volgende maand en welke nog meer wat wil jij laat het hier weten

Hoi,

(Inmiddels zijn de nieuwe iPhones aangekondigd door Apple, topic zal spoedig worden bijgewerkt!)

Ben wel benieuwd hoe Vodafone gebruikers denken over de aankomende 2018 iPhones. Volgens berichten zouden dat er 3 gaan worden. Een iPhone Xs met een 5.8 inch oled scherm, een iPhone 9(?) met een 6.1 lcd scherm en een iPhone Xs Plus met een 6.5 oled scherm.
Zelf ben ik vooral geïnteresseerd in de iPhone Xs Plus. Het grote scherm spreekt mij wel aan. Terwijl het toestel niet groter is als een iPhone 8 Plus.
Laat ff weten waar jou voorkeur naar uit gaat? En ga je bijvoorbeeld overstappen van de iPhone X naar de iPhone Xs Plus? Ik hoop wel dat Vodafone er straks genoeg op voorraad heeft om direct te kunnen uitleveren en dat we niet (zoals voorgaande jaren) er op moeten wachten. Wat natuurlijk ook aan Apple lag...
Een spannende maand voor de boeg. en drukte weer bij Vodafone.

Groeten,
Ruud.:grinning:
28 Reacties 28
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Zet je maar schrap, want het aftellen is begonnen. Apple heeft de online Apple Store offline gezet ter voorbereiding van de aankondigingen van vanavond. Het event start om 19:00 vanavond.
Ruud001
topicstarter
Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Tja, ik ben er klaar voor. Op de valreep is eigenlijk alles al bekent.

  • iPhone Xs 64 GB 256 GB en 512 GB in 3 kleuren zwart, wit en goud.
  • iPhone Xs MAX 64 GB 256 GB en 512 GB in 3 kleuren zwart, wit en goud.
  • iPhone Xr 64 GB 128 GB in 3 kleuren zwart, wit, rood, geel, blauw en coral.
Zeker weten doen we het pas vanavond. Ik ga er zeker voor zitten...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Eigenlijk best erg... Men zegt nu ook alweer dat je snel moet zijn met bestellen want Apple heeft weer eens niet voldoende in voorraad. Is dit niet wat Apple elk jaar weer zegt om de mensen gek te maken en vrijdag a.s. om 09:00 uur klaar te laten zitten om het toestel te bestellen en volgende week vrijdag toch al binnen te krijgen 🙂

Tjonge jonge, elk jaar deze circus en we trappen er elke keer weer in. Jawel, ik ook hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:


Denk dat ze vanavond bij Vodafone ook met z'n alle rond de tafel zitten met de bitterballen en spanning van wat er komen gaat en welke Vodafone gaat verkopen. Horen we gelijk wanneer deze, en welke, bij Vodafone te koop is? 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Komt Vodafone Nederland ook met de mogelijkheid voor duosim in de nieuwe iPhone?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Kan wel plaatje vinden over de nieuwe eSim maar er staat jammer genoeg ander informatie bij 😞
Iemand die hier iets over kan melden? (komt later dit jaar met een software update maar gaat Vodafone er ook mee komen en kan je er dan ook een prepaid nummer in plaatsen?) Niet dat je straks verplicht bent om 2 abonnementen af te sluiten.

Lees zojuist op meerdere andere providers dat ze er nog mee in ontwikkeling zijn. Nou, dan verwacht ik, net zoals Apple Pay, dat het nog wel een jaar of 2 gaat duren 🙂


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Energieboy

Op dit moment ondersteunen wij de e-sim niet. Ik heb verder ook geen informatie of en wanneer dit wel het geval zal zijn.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Jammer Serkan,
Heb zojuist ook gelezen op de website van Apple dat als je een eSim wenst dit dan ook alleen maar een abonnement kan. Beetje jammer dat Apple je dan weer in een hoekje duwt. Hmm, toch overstappen naar Android met twee simkaart mogelijkheden?! Haha... grapje natuurlijk, blijf wel bij Apple maar of ik dit jaar over ga, daar heb ik nog een twijfel over.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Voor mensen die wel graag een iPhone willen aanschaffen, kijk eens op de website van Vodafone. Pre-order vanaf vrijdag 14 september 2018 om 09:00 uur.

Heb je al een contract en wil je deze verlengen, dit kan vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract is. Je einddatum kan je opzoeken in My Vodafone. Wil je al eerder verlengen dan kan dit ook! Al vanaf 4 maanden nadat je nieuwe abonnement is ingegaan, kun je verlangen met een nieuw toestel. Met een Sim Only kan je je abonnement zelfs al verlengen na 2 maanden. Lees hier alles over op de pagina van Vodafone Next.

Wil je hem heel graag, kijk dan vandaag nog even wat het beste voor je is en zit vrijdag 14 september 2018 klaar om 09:00 uur om je nieuwe iPhone te bestellen. In ieder geval veel plezier!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic