slechteservice

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wordt absoluut belazerd door Vodafone Nederland

Echt eerst kreeg ik te horen dat netwerk onderzoek moest plaatst vinden en nu krijg ik te horen van live chat

--> Bedankt voor je geduld. Ik zie hier dat er is aangegeven dat de locatie zowel binnen als buiten 2x is gecheckt, er is aangegeven dat er een oplossing door de netwerk crew is geboden en dat er geen 3e keer onderzoek wordt gedaan naar de zelfde locatie.

Dat het al 2 keer is gebeurd indoor en outdoor wat niet klopt omdat eerst kreeg ik te horen van Vodafone dat Outdoor nooit is getest. Heb dit ook bevestigd telefonisch gekregen en ticket. Dus liegen en bedriegen zijn jullie van. Ik heb nu al 20+ tickets en nog steeds klachten die worden niet verholpen.

Hierbij de oude topic!

https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/waarom-worden-mijn-klachten-niet-serieus-genomen-wel-600-e...

Heb effe screenshots gemaakt omdat mods en admins houden ervan om hun woorden te veranderen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic wordt gesloten, ik heb hier ook al via privé bericht op gereageerd.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi slechteservice
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard vervelend wat er allemaal gebeurd. Echter, Steven heeft contact met je gehad en lijkt het mij dan ook beter om dit met hem te bespreken. Liefst dan ook weer via een privé bericht zodat hij direct alles bij de hand heeft. Volgens de andere topic heb je namelijk al contact met hem, toch?

Via de community kunnen we als klanten niet zoveel voor elkaar betekenen. Dit is echt iets voor Vodafone en ik hoop dat Steven je verder kan helpen. Sorry dat ik je niet helpen kan. Wens je toch alvast een goed weekend en dat het maar snel opgelost kan worden.
slechteservice
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy De waarheid mag naar buiten komen. En daarnaast dekt meneer Steven ineens zicht in de prive gesprekken. En nu moet ik zelf een netwerk onderzoek nogmaals aanvragen. Maar Vodafone wilt dit niet meer doen en daarnaast laatste keer dat ik vodafone had gebeld gingen ze outdoor netwerk onderzoek starten maar deze is geweigerd. En Steven geeft aan weer dat dit nooit is gebeurd.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik weet het niet, ben er niet bij en geen medewerker. Zou toch even wachten op Steven en natuurlijk mag iedereen het weten en lezen ??
slechteservice
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy Blijkbaar is Vodafone echt oplichting en klanten te hulp schiet.


  • Echter zonder dat de netwerk crew aangeeft dat je af weg mag ? Blijkbaar weet ik niet wat Steven hiermee bedoeld ieder geval hou van eerlijkheid en transparantie. Blijkbaar is Vodafone dit niet en we hebben europese wetten waar consumenten hiervoor beschermd worden. Ik stel ieder geval Vodafone in gebreken omdat ze contractbreuk doen en daarnaast geen hulp bieden zoals hun wel promoten op de website en in hun voorwaarden aangeeft.


Steven 1 minuut geleden
Ik ben aanwezig op het forum om te helpen waar ik kan helpen.

  • Echter zonder dat de netwerk crew aangeeft dat je af weg mag. Kan ik helaas er niks in betekenen. Ik zal vanuit hier ook aan de procedures moeten houden.
slechteservice
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:
Ik weet het niet, ben er niet bij en geen medewerker. Zou toch even wachten op Steven en natuurlijk mag iedereen het weten en lezen ??


Leest maar mijn laaste bericht 🙂 Welkom tot vodafone hell.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic wordt gesloten, ik heb hier ook al via privé bericht op gereageerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic