Jiayu_Ochten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Worden zo ticketnummers afgehandeld (PC 4051 - 4041)?

Vanaf 09-12-2013 is een klacht gesignaleerd binnen het mobiele netwerk in de omgeving van Ochten (postcode 4051). Deze klacht wordt op 11-12-2013 blijkbaar opgelost, want er verschijnt een vinkje voor de postcode. Echter wordt de klacht doorgeschoven naar postcode 4041; dit is natuurlijk ook Ochten. Toch een voorzichtig conclusie, de klacht van 09-12-2013 is nog steeds niet verholpen. Ik kan in ieder geval nog steeds geen gebruik maken van het netwerk rondom Ochten.
2 Reacties 2
sara123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou hier in postcode 4051 ook nogsteeds niks hoor heb je een abbo en kan er niks mee gezeur
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Jiayu_Ochten

We proberen op ons forum zo specifiek mogelijk te zijn en vaak staan in een gebied meerdere masten dus het zou best kunnen dat wij een melding binnen hebben gekregen dat de problemen met de mast op postcode 4051 zijn verholpen maar dat er daarna toch nog problemen bleken te zijn met een mast op een andere postcode. Als dat het geval is dan verschijnt daar ook een specifieke melding van op het forum en dat is in dit geval ook gebeurd. Tussen de opgelost melding en de nieuwe melding heeft ook 4 uur gezeten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic