basw1996

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Windows phone 8 my vodafone

Ik heb  pas een nokia lumia 520 gekocht er zit wp8 op. toen ik bij de vodafone winkel kwam werd deze telefoon voor mij sterk geadviseerd toen ik een nieuwe ging uitkiezen. Maar de verkoper zij ook dat de windows store nog niet zo breed is maar dat jullie eigen vodafone app er niet in staat terwijl jullie hem wel in eigen winkel adviseren vind ik een beetje vreemd. Mijn vraag is denkt vodafone voor wp8 nog een my vodafone app te gaan maken of moeten wij altijd over het internet heen gaan kijken hoeveel minuten we nog over hebben want ik vind het nogal lastig. het zou erg fijn zijn als vodafone voor zijn windows phone klanten ook een my vodafone app gaat maken.
Gr. Bas
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je kunt ook via de Browser inloggen op de Vodafone Website zo kun je ook de statistieken zien :). Ik had nog even via Google voor je gekeken maar ik kwam op en ongeveer dezelfde vraag terecht en dat luide zo hoe Vodafone dat zij: ''
Op dit moment staat het nog niet op de planning om een WP7/8 App te maken, maar we geven je boodschap door!
Je kan nu het beste gebruik maken van m.vodafone.nl''

Via de Browser is de beste optie voor nu.
Succes.

Groet: ^PS

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je kunt ook via de Browser inloggen op de Vodafone Website zo kun je ook de statistieken zien :). Ik had nog even via Google voor je gekeken maar ik kwam op en ongeveer dezelfde vraag terecht en dat luide zo hoe Vodafone dat zij: ''
Op dit moment staat het nog niet op de planning om een WP7/8 App te maken, maar we geven je boodschap door!
Je kan nu het beste gebruik maken van m.vodafone.nl''

Via de Browser is de beste optie voor nu.
Succes.

Groet: ^PS
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic