lucia_john

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen van verlenging

Hoi, Mijn abbo loop 29-10 af. omdat mijn toestel nog goed was dacht ik te besluiten om naar een sim only te gaan.
Ik hab dus al op 27-7 een verlenging door gegeven en deze zou dus 29-9 ingaan.
Nu begint mijn huidige toestel toch kuren te vertonen en wilde ik vragen kan ik dat nog wijzigen omdat de datum nog niet is ingegaan. en gaan voor een abbo met toestel.


lucia
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @lucia_john
De grote rode annuleer knop procedure kan toegepast worden als de sim only 2 maanden heeft gelopen heeft. In jouw geval zal dat dus eind november zijn (het gaat om de ingangsdatum van de sim only en niet de besteldatum)
Hopelijk houdt je toestel het nog een maandje vol. Je kunt het dan omzetten in de Vodafone winkel of Belcompany of eventueel telefonisch via het nummer 1201 (optie opvragen einddatum contract)

@Netwerker bedankt voor je bijdrage aan mijn imagebuilding. Ik sta nu bekend als Rambo Per hier op kantoor 😄

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Lucia,

Vodafone Moderator Per heeft ruime ervaring met het rammen op de grote, rode annuleer-knop om reeds gedane orders te annuleren. Wacht even tot hij voor jouw kwestie ook op die rode order annuleer-knop wil rammen. Dat is de enige manier om jouw order te annuleren.

Weblink naar de rode annuleer-knop: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Zojuist-verlengd-en-nu-een-prachtige-aa...

Agnes was er dolgelukkig mee. Hopelijk kan Per jou net zo gelukkig maken ;--))

Succes!

Netwerker
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @lucia_john
De grote rode annuleer knop procedure kan toegepast worden als de sim only 2 maanden heeft gelopen heeft. In jouw geval zal dat dus eind november zijn (het gaat om de ingangsdatum van de sim only en niet de besteldatum)
Hopelijk houdt je toestel het nog een maandje vol. Je kunt het dan omzetten in de Vodafone winkel of Belcompany of eventueel telefonisch via het nummer 1201 (optie opvragen einddatum contract)

@Netwerker bedankt voor je bijdrage aan mijn imagebuilding. Ik sta nu bekend als Rambo Per hier op kantoor 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic