Jurjen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi werkt niet

Hallo,
 
Ik heb wifi op mijn samsung galaxy S maar kan niet op het wifi netwerk van mijn werk komen. Ik heb het wachtwoord hiervan. Wanneer ik aanmeldt geeft mijn telefoon even het wifi teken aan, maar stopt daarna meteen weer. Dit zou zijn omdat het netwerk WPA beveiligd is, maar hier heb ik het wachtwoord al voor ingevoerd. Wat gaat er mis?? Kunnen jullie mij helpen?
5 Reacties 5
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Jurjen schreef:
Hallo,
 
Ik heb wifi op mijn samsung galaxy S maar kan niet op het wifi netwerk van mijn werk komen. Ik heb het wachtwoord hiervan. Wanneer ik aanmeldt geeft mijn telefoon even het wifi teken aan, maar stopt daarna meteen weer. Dit zou zijn omdat het netwerk WPA beveiligd is, maar hier heb ik het wachtwoord al voor ingevoerd. Wat gaat er mis?? Kunnen jullie mij helpen?
Je noemt specifiek dat je op je werk niet op WiFi kunt komen.
 
Lukt het op andere locaties dan inderdaad wel?
 
Als dat zo is, is er op het WiFi-netwerk op je werk inderdad iets anders ingesteld waardoor het niet kan.
Jurjen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit werkte thuis eerst ook niet.. Het ligt niet aan het netwerk want met andere apparaten kan ik wel gewoon op het netwerk komen.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Jurjen schreef:
Dit werkte thuis eerst ook niet.. Het ligt niet aan het netwerk want met andere apparaten kan ik wel gewoon op het netwerk komen.

Ook hier lijk je nu weer te zeggen dat het nu dan wel werkt thuis.
 
Ik zal mijn vraag nogmaals iets anders stellen:
 
Kan jij met jouw telefoon helemaal nergens een WIFi verbinding maken, of zijn er situaties waar het wel werkt?
dessi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het op mijn werk ook gehad met WIFI. Maar als ik eerst naar het Internet ga dan kom ik in een scherm waar ik voorwaarden moet accepteren. Klik ik dan op akkoord dan krijg ik daarna wel verbinding.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Geen verdere reacties.

Slotje.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic