anneke2015

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wie word er ook plat gebeld ?

Sinds gisteren een nieuw abbonement. En sinds gisteren plat gebeld worden. Over leningen enz. Heb ze geconfroteerd met Vodafoon. Want je we worden na getrokken bij b... registratie. Heb totaal geen schuld. Maar ja de nieuwe telefoon die je koop. Word dus wel geregistreerd. Dus Prive nummer niet opnemen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wij geven inderdaad geen gegevens door aan externe partijen anneke2015
Veiligheid van de gegevens staat bij ons hoog in het vaandel. Alleen de contractant kan gegevens opvragen bij ons.
Indien het een nieuw nummer is, kan het zijn dat hij al eens van iemand is geweest zoals Energieboy aangeeft. Je zou eventueel nog kunnen vragen om je nummer te veranderen. Dit kan via http://voda.fo/ne/09n16

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi anneke2015
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als Vodafone een BKR toetsing doet dat gaan ze je echt niet aanmelden bij bedrijven om je te laten bellen voor leningen. Vodafone gaat zeer gevoelig met je gegevens om, ook vanwege de privacy wetgeving. Dus ik kan me niet voorstellen dat je daarom gebeld bent.

Heb je een heel nieuw nummer? Het kan zijn dat je nummer van iemand is geweest en die nog overal staat ingeschreven en dat ze je daarom bellen. Kom je overigens snel genoeg achter als ze een verkeerde naam noemen bij het nummer, wat jij nu hebt. Heb je geen nieuw nummer, dan is het echt heel vreemd dat dit nu gebeurd.

Mijn advies, schrijf je uit bij het bel-me-niet register, dat helpt al een heel eind.
Misschien kan je anders nog iets meer uitleg geven over je voorval. Niet dat ik zoveel kan doen maar misschien helpt het verder mee denken wat er gebeurd kan zijn.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wij geven inderdaad geen gegevens door aan externe partijen anneke2015
Veiligheid van de gegevens staat bij ons hoog in het vaandel. Alleen de contractant kan gegevens opvragen bij ons.
Indien het een nieuw nummer is, kan het zijn dat hij al eens van iemand is geweest zoals Energieboy aangeeft. Je zou eventueel nog kunnen vragen om je nummer te veranderen. Dit kan via http://voda.fo/ne/09n16
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic