66

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Whatsapp problemen

Heb internetdata bijgekocht (1 Gb € 7,50) tot het einde deze periode en sindsdien werkt Whatsapp niet meer via het internet. Via Wifi werkt het normaal Tijdelijk andere provider aan- en uitzetten en terug naar Vodafone al dan niet met uit- en aanzetten telefoon lost niets op. Het internet van enkele andere apps werken, maar dit geldt niet elke app.
Herkent iemand dit? Hoe is dit op te lossen?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hi, ik heb je ook al informatie gegeven op deze topic: https://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Na-kopen-van-extra-internet-allerbelabberdst-internet/m-p/...

Het aankopen van internetdata heeft waarschijnlijk niets te maken met je WhatsApp. Anders zouden wel heel veel mensen daar elke keer last van hebben en dat zou niet goed zijn. Daarom verwacht ik daar zelf geen problemen mee maar dat het niet goed is, dat is zeker. Misschien dat er een storing is geweest? Werkt het dan nu wel weer?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dit topic gesloten omdat het teveel overeenkomsten heeft met het andere topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic