xNVR

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Whatsapp iphone 4 probleempje?!

Hallo allemaal
ik heb vanmorgen mijn iphone 4 binnen gekregen! Super ding.
Ik heb hem besteld met een abbonement en met nummerbehoud.
Mijn mobiele nummer is nu nog actief op mijn andere telefoon en vanaf 1 mei actief op mijn iphone. Dat betekend dat ik op mijn iphone alleen via WiFi verbinding heb, mijn provider is dus nog niet actief op de iphone en er staat in de hoek waar normaal VODAFONE staat nu GEEN SERVICE. (dat heeft klantenservice gezegt toen ik ze vanmiddag belde)
Nu heb ik op mijn IPHONE whatsapp gedowload/g ekocht. Ik moest mijn mobiele nummer invoeren en heb natuurlijk mijn nummer ingetoetst. Ik was er eventjes niet van bewust dat die nummer nog actief is op mijn andere telefoon! 
Ik ging kijken op mijn iphone en kon via mijn iphone gewoon whatsappen. Toch is dit heel vreemd want ik heb Geen Service. Dus nog geen nummer op mijn iphone.
 
Mijn vraag is nu;
Als dinsdag 1 mei mijn abbonement word geactiveerd, en mijn 06 nummer geactiveerd word op mijn iphone, Ik nog steeds gewoon kan whatsappen.
Want ik heb nu t idee dat tie loopt via mijn andere telefoon alleen dan op de iphone, (snap je t nog haha )
Ik heb er namelijk wel voor betaald!
 
Ik hoop dat iemand mij dringend kan helpen!!
 
 
1 Reactie 1
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi xNVR,

Welkom op ons forum!

Dat maakt helemaal niet uit. Whatsapp wordt aan je mobiele nummer gekoppeld en werkt ook via WiFi.
Als jou mobiele nummer wordt overgezet behoud je je mobiele nummer waardoor whatsapp gewoon blijft werken.

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic