skunk2racing

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Welke telefoons verwachten jullie ?

Hallo,

Ik kan in Januari mijn abonnement weer eens verlengen.
Maar uit jullie gehele aanbod zit er geen een bij waar ik voor zou kiezen om weer 2 jaar mee te moeten doen..

Kunnen jullie mij aangeven welke telefoons jullie op korte termijn gaan verwachten ??

Alvast bedankt.

gr
Luc
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dat is vaak moeilijk te zeggen omdat de fabrikant eerst het toestel moet presenteren. Als ze de naam eerst op de markt zetten en dan later de presentatie is het toestel minder gewild.

Er zijn natuurlijk wel geruchten, laatst over de Galaxy S6 bijvoorbeeld. Voor zover bij mij bekend is verwacht Apple geen nieuwe toestellen

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dat is vaak moeilijk te zeggen omdat de fabrikant eerst het toestel moet presenteren. Als ze de naam eerst op de markt zetten en dan later de presentatie is het toestel minder gewild.

Er zijn natuurlijk wel geruchten, laatst over de Galaxy S6 bijvoorbeeld. Voor zover bij mij bekend is verwacht Apple geen nieuwe toestellen
skunk2racing
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
thanks voor de snelle reactie.

het punt is dat ik niet meer voor een samsung ga kiezen.
eigenlijk heb ik het helemaal gehad met android in het algemeen (maar daar kunnen jullie niets aan doen haha)
ik vind zo'n iphone geweldig ! maar voor mij te breekbaar.

die blackberry classic zat er wel aan te komen he als ik het goed had gelezen ?
had ook ergens gezien dat jullie de blackbery passport niet gaan verkopen ?
kun jij mij dit bevestigen ?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

De BlackBerry Passport gaat inderdaad niet aangeboden worden. Of de Classic wel aangeboden gaat worden is bij mij nog onbekend, niet zeker ervan.

Als je Android niks meer vindt dan heb je nog IOS over maar dat gaat blijkbaar niet, laat je en telefoon dan zo snel vallen :P?
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Even een aanvulling:

Indien wij zelf een toestel niet aanbieden kun je je Vodafone abonnement ook verlengen via een externe dealer. Als je meer vragen hebt of een passende aanbieding wilt kun je ook contact opnemen met onze verkoopafdeling via 0800-0560.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic