Vodafuun

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Welke nr's zijn gratis met Red? ook 088-nummers / voicemail/ klantenservice ?

Hallo net een nieuw vodafone Red abbo een 'gewone' (sim-only), met onbeperkt bellen en Sms'en  ik vroeg me af of 088-nummers ook gratis zijn?
verder  is bellen naar je voicemail (voicemail afluisteren) ook volledig gratis?
Derde vraag als ik de klantenservice bel 1201 maar daar hoor ik dan dat de klantenservice 45ct per gesprek kost. terwijl het met een Vodafone Red abonnement gratis zou moeten zijn
 
via de website en via Voorwaarden Red kom ik er ook niet achter, daar staat dat het binnen de binnenbundeltarief valt, wat natuurlijk vreemd is.
 
Graag hoor ik of het bellen mbv Red naar 088-nummers, je voicemail afluisteren en klantenservice bellen met een gewoon Red abonnement gratis is
 
 
3 Reacties 3
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Hey Vodafuun,

Leuk dat je ook op het forum bent 🙂
Ik begrijp dat het voor jou onduidelijk is of een aantal diensten wel of niet onder het "onbeperkt bellen" vallen.

Het bellen naar normale vaste- en mobielenummers valt binnen onbeperkt bellen. Het gebruik van premium diensten en koop- of tariefnummers niet. Hieronder vallen o.a. 0900-, 0909-, 0906- en 088-nummers. Ook premium sms (bv. het stemmen op The Voice of Holland) en internet content (bv. Mobile tv) wordt gewoon in rekening gebracht.

Groetjes 🙂
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Vodafuun schreef:
Derde vraag als ik de klantenservice bel 1201 maar daar hoor ik dan dat de klantenservice 45ct per gesprek kost. terwijl het met een Vodafone Red abonnement gratis zou moeten zijn


Wat vreemd dat je de melding krijgt. Zie je in My Vodafone ook kosten buiten de bundel of staan die er niet? Dan zal het niet in rekening gebracht zijn.
Vodafuun
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoeveel kost het afluisteren van je voicemail of valt dit onder je Red abonnement
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic