wannes

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel netwerk, geen internet Almere Poort

Wel netwerk dus geen problemen met bellen... Internet reeds 2 dagen ontoereikend... Maakt wel connectie maar krijgt geen antwoord van het netwerk... Dus gegevens worden verstuurd maar ik ontvang niets... Storing?? Werkzaamheden??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey Wannes,

Er blijkt inderdaad een verstoring te zijn in Almere. Hier lees je daar meer over.

Bekijk in context

4 Reacties 4
wannes
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor alle duidelijkheid gaat het over internet op een smartphone... En heb ik normaal zonder problemen 3G of H... In Amsterdam prima internet via 4G dus geen configuratie probleem aan mijn adres...
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey Wannes,

Er blijkt inderdaad een verstoring te zijn in Almere. Hier lees je daar meer over.
wannes
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor de reply... Weet ik tenminste waar het probleem zit, hopelijk is het snel opgelost... Was eigenlijk heel tevreden over bereik de laatste tijd, upgrade van het netwerk heeft voor mij echt resultaat gehad... Groetjes
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Kijk, dat is goed om te horen. Het is inderdaad wel eens minder geweest in jouw regio he?
Fijn dat de verbeteringen een positief effect hebben gehad op jouw netwerk-ervaring. Daar doen we het allemaal voor.
We werken er hard aan om ook dit probleempje op te lossen en dan is alles weer in orde.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic