Shoekstra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe Samsung S3 mini geeft probleem: Geen sim plaats sim-kaart

2 dagen geleden mijn nieuwe Samsung S3 mini gekregen bij verlenging abbo bij Vodafone. Deze geeft na het opstarten steeds de kreet. Geen Sim. Plaats sim-kaart. Heb hier 3 abbo in huis van vodafone allemaal deze kaartjes geprobeerd incl de nieuwe die ze erbij gestopt hebben maar helaas allemaal levert het zelfde probleem op. Deze werken uitstekend in hun oude toestellen maar in deze nieuwe S3 mini dus mooi niet. Ook trucjes met aandrukken, verplaatsen en papiertjes geprobeerd maar werkt allemaal niet incl nog eens 2 dagen wachten en nog maar eens proberen. Hoe nu verder???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Waar je last van zou kunnen hebben is en defecte SIM kaart plaatsing als je zegt dat je alles geprobeerd hebt eruit te halen dan kun je het beste en Vodafone winkel of en Samsung Service Center binnenlopen voor meer info wat
er mankeert met het toestel.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Waar je last van zou kunnen hebben is en defecte SIM kaart plaatsing als je zegt dat je alles geprobeerd hebt eruit te halen dan kun je het beste en Vodafone winkel of en Samsung Service Center binnenlopen voor meer info wat
er mankeert met het toestel.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Goeiemorgen SamsungExpert!
Helemaal mee eens 😉
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goeienmorgen AstridG!
 
Dankje voor het ermee eens zijn :). Al je bakje koffie of thee opgedronken, of staat deze daar nog?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik drink me suf aan het water tegenwoordig. Maar laten we dat maar bewaren voor in het Koffiehuis 😉
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Haha! Ik doe dan de thee erbij (Theehuisje) :)?
Die koffie moet ook inderdaad in het Koffiehuis blijven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic