StephanL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel 3g, nog steeds geen netwerkverbinding

Goedemiddag dames en heren.
 
Aangezien ik al een aantal dagen geen nieuwe reacties hier voorbij zie komen ben ik even benieuwd of ik als enige hier last van heb.
Ik heb een iPhone 4s en zie al een aantal dagen gewoon het 3G tekentje boven in mijn scherm staan. Ondanks dat er een 3G verbinding is heb ik nog steeds geen netwerkverbinding. Moet er iets opnieuw ingesteld worden of is het netwerk gewoon nog steeds waardeloos onstabiel ondanks de berichten dat het opgelost zou zijn?
 
4 Reacties 4
djmaxproo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had twee dagen terug nog verbinding. Alles werkte gewoon, maar sinds gisteren heb ik ook geen 3g netwerkverbindin. WIFI werkt gewoon, bellen en smse ook. 
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
heb je je toestel al eens uit en aan gezet, dat wil wel eens wonderen verrichten!
 
Groetjes,
Ziza
ilpeppino

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Today I had the same problem. In Amsterdam the 3G connection was ok, but once I was back to Den Haag, I didn't got any 3G coverage. I need to switch off the 3G, otherwise I wouldn't get connection at all.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi,

Ik zie dat je Topic al een tijd openstaat zonder reacties waarvoor onze excuses!
Verder zou ik graag van je willen weten of je probleem nog relevant is of dat ik het Topic kan sluiten.

Chris

Moderator
Vodafone Forum
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic