JoelleRoman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat zijn de exacte voorwaarden voor de Non-stop extra's tussen Vodafone en Ziggo?

Geachte heer/mevrouw,

Al sinds de fusie van Vodafone en Ziggo ontvang ik slechts dubbele data maar geen 5 euro korting per maand terwijl dit wel in jullie algemene voorwaarden naar voren komt mits beide bedrijven op hetzelfde adres geregistreerd staan en dat is het geval. Ik heb recht op 5 euro keer het aantal maanden vanaf wanneer deze actie geldig is.

4. €5 (€4,13 excl. BTW) korting per maand De €5 (€4,13 excl. BTW) korting per maand geldt op alle Smart, Red, Red Together (m.u.v. Red Together Extra), Black, Biz Basic en Red Pro abonnementen die geregistreerd staan op jouw adres of Kamer van Koophandel nummer. De korting gaat direct in zodra de geselecteerde abonnementen van zowel Vodafone als van Ziggo actief zijn. De korting van €5 (€4,13 excl. BTW) per maand geldt voor een maximum van 10 geselecteerde mobiele abonnementen. De korting wordt per kalendermaand verrekend en is een vast bedrag (uitgesloten van inflatiecorrectie). De korting van €5 (€4,13 excl. BTW) staat per abonnement vermeld op de factuur van de Vodafone contracthouder en is zichtbaar in MyVodafone. Je ontvangt van ons bovenstaande extra’s zolang je voldoet aan de voorwaarden van gratis extra’s van Vodafone en Ziggo, zie ook 3.2.

Met vriendelijke groet,

Joëlle Roman Dominguez
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3100Likes
Hoi JoelleRoman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb de informatie ook eens doorgelezen maar voor mij zijn er een paar dingen niet helemaal duidelijk. Daarom heb ik een moderator gevraagd of die er naar wil kijken. Misschien dat die wel een juist antwoord kan geven op je vraag. Met 1 vraag zit ik wel en misschien kan je daar antwoord op kan geven: is je abonnement van voor maart 2017 of van daarna?

Even afwachten wat de moderator je hier over kan vertellen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De kortingactie van 5 euro per maand is van start gegaan op 18 april 2017. Dit is dan ook de reden waarom deze datum nog genoemd wordt.
Dit betekent dat de bovenstaande abonnementen de korting krijgen, als ze afgesloten zijn na 18 april 2017. Abonnementen die hiervoor afgesloten zijn, voldoen hierdoor niet aan de voorwaarden en hebben dan ook geen recht op de korting.

Om te controleren of je aan de voorwaarden voldoet, raad ik je aan om te bellen met 1201 of even een chat starten. Mijn collega's kijken graag met je mee of je aan de voorwaarden voldoet.
JoelleRoman
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Moderator Steven,

dat is niet wat er in de voorwaarden bij punt 4 staat, de voorwaarden heb ik gisteren opgeslagen zodat ik het nog een keer kon nalezen. Ik citeer; ''De korting gaat direct in zodra de geselecteerde abonnementen van zowel Vodafone als van Ziggo actief zijn. ''De Super Expert gaf ook aan dat er voor hem een paar dingen niet duidelijk zijn..... best veel zeggend lijkt me. Hoe kan ik hierover een klacht indienen? Ik hoop dat bellen met de klantenservice niet de enige manier is want ik wens niet voor de zoveelste keer onbeschoft behandeld te worden.

Met vriendelijke groet,
Joëlle
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3100Likes
JoelleRoman wrote:
Hallo Moderator Steven,

dat is niet wat er in de voorwaarden bij punt 4 staat, de voorwaarden heb ik gisteren opgeslagen zodat ik het nog een keer kon nalezen. Ik citeer; ''De korting gaat direct in zodra de geselecteerde abonnementen van zowel Vodafone als van Ziggo actief zijn. ''De Super Expert gaf ook aan dat er voor hem een paar dingen niet duidelijk zijn..... best veel zeggend lijkt me. Hoe kan ik hierover een klacht indienen? Ik hoop dat bellen met de klantenservice niet de enige manier is want ik wens niet voor de zoveelste keer onbeschoft behandeld te worden.

Met vriendelijke groet,
Joëlle

Dat het voor mij ook niet helemaal duidelijk is wil niet zeggen dat het voor Vodafone misschien wel heel duidelijk is. Ik ben ook niet van alles op de hoogte natuurlijk en kan ik sommige teksten ook anders lezen. Zoals Steven al schreef, je kan contact opnemen via bellen of via een chat starten. Ik zou dan op de CHAT drukken en dan kan je chatten ipv bellen 🙂 Kijk, die zin snapte ik dan wel heel goed :stuck_out_tongue_winking_eye:
JoelleRoman
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
haha ik snap het, dankjewel voor je antwoord dan ga ik nog maar een keer een gokje wagen via de chat
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic