Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,275Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

internet instellen in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Mijn (digibeet) moeder is op vakantie in Duitsland en heeft de Internet bundel (2 euro per dag wanneer je verbruikt) aangezet. Zij krijgt echter geen verbinding met mobiel netwerk. Moet zij hiervoor i...

Bellen in het buitenland, over laten gaan Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik verblijf momenteel in het buitenland. Ik vroeg mij af hoeveel het mij kost wanneer ik vanuit Frankrijk naar Nederland bel maar alleen de telefoon over laat gaan dus dat er aan de andere kant...

sony xperia tablet z update gehad naar 4.3 Alleen-lezen Opgelost

mijn tablet heeft de update gehad naar 4.3 maar krijg geen mobiele verbinding meer geen G, G2, G3 of G4 helemaal niets nu al twee dagen betje jammer ik betaal er wel voor groetjes Benotje

Google services trekt mn batterij leeg!! Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik heb sinds zaterdag een samsung galaxy s4, nu is vandaag en gisteren binnen een halve dag mijn batterij compleet leeg! als ik kijk in mijn batterij verbruik staat Google play service...

Is de Samsung Galaxy S9 bij Vodafone zakelijk dual sim? Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag willen weten of de Samsung Galaxy S9 variant bij Vodafone zakelijk een dual sim functionaliteit heeft.Ik lees verschillende berichten dat Samsung in NL en BE alleen maar dual sim levert, ...

Profielen in mijn Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Zowel op de website van Mijn Vodafone als in de Mijn Vodafone app heb ik niks zegende profiel namen. Zo heb ik een vast abbonement en 2 prepaids. Echter zijn de profielnamen die zichtbaar zijn heel on...

bellen in VS Alleen-lezen Opgelost

Heeft Vodafone een interessante oplossing/mogelijkheid om 3 weken te bellen/internetten in de VS?

Prepaid opwaarderen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik probeer mijn prepaid op te waarderen alleen krijg ik een fout melding dat het mobiel nummer niet geschikt is voor opwaarderen. nu vraag ik me af hoe kan ik alsnog mijn prepaid opwaarderen?

100MB per dag aanzetten Alleen-lezen Opgelost

Heey ,ik heb een tijd geleden de 100MB internet voor een dag uitgezet .Nu zou ik het graag weer aan willen zetten maar ik kan nergens vinden hoe dat werkt .Ik geloof iets smsen naar 4000?Alvast bedank...

Geblokkeerd tegoed prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 19 maart is het niet meer nodig om ieder jaar op te waarderen om je tegoed te houden.Wel voorwaarde om min. 1x per 6 maanden een betaald gesprek te voeren.Gisteren 15 juni bericht gehad dat mijn...

Gebruik van bundels in Turkije Alleen-lezen Onopgelost

Als ik roaming aanzet in Turkije gaat het van mijn bundel af toch? Kost me niets extra?

E-Sim kaarten (Embedded SIM) Alleen-lezen Onopgelost

Hooi allen! Eigenlijk heb ik een korte en simpele vraag: Wat zijn de plannen van Vodafone NL met betrekking tot E-sim (ook wel bekend als esim of embedded SIM) kaarten? Deze nieuwe technologie wordt v...

nummerbehoud van vodafone zakelijk naar hollandsnieuwe prive Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik wil een nummerbehoud doen van een zakelijk Vodafone-contract naar een privé hollandsnieuwe contract. Hoe moet ik dit aanpakken? Kan ik gewoon nummerbehoud aanvragen bij hollandsnieuwe of moet...

Voldoe ik aan de voorwaarden voor de dubbele data? Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik gebruik de bundel Start L van vodafone en maak ook gebruik van Ziggo. Ik weet dat ik de extra's straks kan gebruiken. En dat ik nog bericht krijg over de dubbele data. En ik weet ze...

Tijdelijk 2 weken extra internet in Belgische Ardennen Alleen-lezen Opgelost

Hoi hoi,Wij hebben een Blox beperkt met 4 GB, is er een mogelijkheid om dit voor 2 weekjes te vergroten voor onze vakantie naar de Begische Ardennen? Hoe pakken we dit aan?Groetjes van Marita

Site met nummer info van Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Weten jullie dat er op de website https://whosenumber.info/netherlands/vodafon/ hele lijsten staan met welke nummers in Nederland van operator Vodafone zijn? Is het gebruikelijk dat dez...

Vernieuwde privacy wetgeving... Alleen-lezen Onopgelost

LSGisteravond ontving ik via de mail een nieuw aangemaakt contract voor een nieuw iPhone met 2 jarig belbundel.Nu ben ik geen klant bij jullie en had naar mijn weten niks besteld.Na het openen van het...

Ouders zijn lid van ziggo Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik wil een "ziggo-voordeel" abonnement bij jullie afsluiten, maar onze Ziggo staat op naam van mijn ouders.Kan ik het abonnement dan nog wel op mijn naam zetten?Groetjes*Moderator: Topic verplaats...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen