Mariette1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat sh*t bedrijf

Ik heb echt zo klaar met Vodafone..
Abonnement afsluiten geen probleem maar stop zetten ho maar..
Ik ben al jaren klant bij Vodafone en nu ga ik emigreren naar het buitenland, meerdere mensen bij Vodafone gesproken en zeggen allemaal geen probleem om het op te zeggen alleen de het toestel moet natuirlijk wel afbetaald worden, wat natuurlijk logische is..
eind stand wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd gestuurd en is er helemaal niks mogelijk..!! Nu inmiddels 2 weken veder en nog steeds geen vatsoenlijk voorstel gehad, ben er echt zo klaar mee echt een k bedrijf..!!
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt
Om het contract af te kopen dien je bij de afdeling loyalty te zijn. Zij kunnen met jou bekijken wat de opties zijn. Vanuit hier kunnen wij er helaas niks in betekenen omdat wij niet in de systemen kunnen en daardoor alleen kunnen adviseren. Tevens is het forum bedoelt voor vragen van forumgebruikers die beantwoorden worden door andere forumgebruikers. Ik raad je dan ook echt aan om nogmaals hierover contact op te nemen. Zie voor meer informatie https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/verlengen-of-opzeggen.shtml
Mariette1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja zeker jammer, maar heb al meerdere malen contact met ze gezocht en krijg niet vatsoenlijk hulp..
Word alleen elke keer doorverwezen en zo men ik al 2 weekend elke dag die ik vrij ben met jullie aan het bellen..
Dus het verbaast mij ook niet dat ook u mij weer doorverwijst, heel jammer..!!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Mariette1, welkom op het Vodafone Forum. Ik begrijp dat je hierover verbaast bent. Wellicht is het handig als je eerst de huisregels van het Forum leest. Dan wordt het allemaal een stuk duidelijker en kun je zien welke topics je wel kunt openen op het forum. Dit topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic