Dragon12

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wat is hier aan de hand?

Goedendag.
Ik heb afgelopen zaterdag mijn comtract verlengt met een collega van jullie via de website. Vervolgens had ik nooit bevestiging gehad en besloot ik dinsdag maar te bellen en kreeg ik te horen dat er wat fout was gegaan in het systeem en oke ze hebben de bestelling nu goed door gestuurd. Vervolgens word ik vandaag gebeld dat er nu wat mis is gegaan met het bkr aanvragen. En nog geen half uur later bellen jullie met aanbiedingen over een contract verlenging. Wat gebeurt hier allemaal en waarom gaat alles fout? Ben dit niet gewend van vodafone.... tijd om over te stappen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dragon12
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
opgelost.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dragon12
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag 3 collega's Gesproken van jullie,

( via chat ) Collega 1 zei dat de BKR afgekeurd was en dat die me zou doorverbinden met iemand van de verkoop om met de helpen aan een oplossing
( via chat ) Collega 2 las de chat en die controleerde en zei dat de BKR deels goedgekeurd is en dat het dus wel kan maar ik moes bellen met de orde afdeling 0800-0001
( telefonish ) Collega 3 zegt dat ze niet kon inzien in de BKR keuring wat en aan de hand is door een storing.

3 verschillende personeels leden, 3 verschillende antwoorden.
Dit is toch te gek voor worden, nu word ik verzocht maandag Weer te bellen in de hoop dat het dan opgelost is.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Dragon12, ik zie dat we je bericht over het hoofd hebben gezien. Sorry! Jammer om te lezen dat het niet soepel is verlopen. Is het inmiddels opgelost? We horen het graag van je.
Dragon12
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
opgelost.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen Dragon12. Bedankt voor de terugkoppeling in ieder geval.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic