Ik denk wat je echt wil vragen is "Hoe los ik een RAS718 op"
PPP staat voor Point to Point Protocol, met andere woorden, van het ene punt, (jij) naar het andere punt (server/netwerk/whatever) een verbinding opzetten. Natuurlijk kan een computer niet eeuwig bezig blijven met het opzetten van een verbidning, dus als het uiteindelijk niet werkt krijg je een Timeout melding.
Nou ja, lang verhaal kort, als ik even google lijkt het dat het apparaat dat je probeert te gebruiken al in gebruik is.
Dit kan natuurlijk gebeuren als je er nog andere software op hebt staan die het apparaat aanspreekt. In het geval van een computer kan dat vanalles zijn, bijvoorbeeld dingen zoals WiFi verbindings software, whatever.
Om er zeker van te zijn dat de Vodafone software je usb stick goed aanspreekt zou ik gewoon eens even de software er af gooien, en weer er op. En dan eens kijken of alles goed herkend wordt.
Anders is het misschien handig om even wat systeemgegevens te posten, want dan gaan we wel erg diep de techniek in. Kunnen we je natuurlijk wel mee proberen te helpen, dat is geen probleem. Laat maar even wat weten.
Cheers
W.