Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Bij de galaxy club is inmiddels al een update beschikbaar gesteld maar niet voor Vodafone en T-Mobile gebruikers, wanneer mogen wij nu deze update verwachten?
En hoe kan ik tijdelijk nu wel bellen en gebeld worden?
Bij de galaxy club is inmiddels al een update beschikbaar gesteld maar niet voor Vodafone en T-Mobile gebruikers, wanneer mogen wij nu deze update verwachten?
En hoe kan ik tijdelijk nu wel bellen en gebeld worden?
Helaas is daar niks over bekend 😞 Wij wachten ook op deze update. Het is namelijk behoorlijk irritant dat klanten niet bereikbaar zijn. Kun je eens proberen je toestel terug te zetten op 3G ipv 4G?
Hoi DINICO Ja, Steven bedoelde dan de optie alleen 3G Misschien dat die het dan wel doet?
Heb je nu al de hele tijd niet kunnen bellen dan? En kan je ook niet gebeld worden? Heb je al eens eens een copy van je toestel gemaakt (een backup) en je toestel een fabrieksinstellingen reset gegeven? Doet die het daarna dan wel weer goed?
Ik kan bellen maar dan valt de verbinding weg. Dat geldt hetzelfde met gebeld worden. Heb ook geen streepjes verbinding in huis. heb al een nieuwe sim kaart gehad..
DINICO wrote: Wordt op dit forum ook actief gecommuniceerd met Samsung over dit gebrek op de A7??
Geen idee of het een gebrek is of dat er een storing is of eventueel probleem met een update. Op de community zijn er verder nog geen klachten gevonden over zit probleem. We moeten dus even afwachten.
En het lukt niet om via 4G te bellen of gebeld te worden. Misschien lukt het nu wel weer als je terug gaat.