Hallo,
Ik vraag mij af wanneer de updates voor de HTC HD2 online komen te staan op de vodafone site.
Nu hoef ik geen opmerking te horen als, die staan toch op de HTC site, ja die staan er inderdaad op, maar kunnen wij ze allemaal installeren, nee
Een paar keer is het bij mij voorgekomen dat smsjes niet aankwamen ondanks dat er een fix opstaat. Daarnaast gaat mijn batterij ook niet zo lang mee en crasht Internet Explorer/Opera wel eens. Met de laatste update schijnt dit een stuk beter te zijn, maar wil mijn toestel niet 10 dagen kwijt (ben er te gehecht aan )
Ik vraag me ook af wanneer/waar de HD2-Vodafone updates verschijnen, want via de HTC site kunnen Vodafone klanten blijkbaar niet updaten?!
Dat klopt helemaal, wij kunnen niet via de HTC site updaten, maar wel de hotfixes installeren. Op diverse fora lees ik dat Vodafone er bekend om staat langzaam of helemaal geen updates uit brengt. Ook de klantenservice kan geen antwoord hierop geven. Terwijl Vodafone wel de updates van HTC ontvangt.. Dat vind ik een zeer slechte service, want als die updates er op komen te staan, dan is hij nog sneller, batterij gaat langer mee en nog veel meer. Vodafone lijkt wel een mentaliteit te hebben, éénmaal verkocht, dan zijn we er vanaf..
Dat vind ik behoorlijk vervelend... Als er helemaal geen updates komen, is het dan eventueel mogelijk om de Vodafone software er helemaal af te gooien en de originele rom erop te zetten?
Hoi, mijn eerste bericht hier. (en gelijk negatief).
Ik ben ook een Htc Hd2 gebruiker en als ik had geweten wat voor nadelen er aan een branded toestel hangen had ik deze telefoon niet bij Vodafone gekocht.
Ik zit ook al een tijdje met wat fouten in mijn telefoon en helaas doen die bug fixes ook niet altijd goed hun werk. Ik weet dat Rom updates dat wel doen (telefoon van een vriend).
Daarom wil ik ook graag updaten met de nieuwste Roms. Ik lees nu op een andere site dat "windows phone 7 series mobile" nu zeker naar de HTC HD2 toe komt.
Maar hoe lang gaat vodafone daarmee wachten? En komt ie uberhaupt via vodafone beschikbaar?
En ten tweede, waarom zijn er hier geen vodafone mensen die reageren? Of kunnen ze dan weer niks vertellen over hun eigen producten?
Het netwerk van Vodafone is opzich wel aardig hoor maar die branded HTC HD2 is echt mijn miskoop van het jaar geweest, helaas...
Misschien te suf voor woorden maar die update komt denk ik niet eerder tot de 7 versie beschikbaar is .Nu moeten we het doen met een 1ste of 2de versie, met alle kinderziektes er nog in...dit is waar vodafone voor staat. Eerst verkopen geld cashen en vervolgens de klanten laten staan, maar de gepeperde rekening komt nog wel hoor wees daar niet bang voor. Ik ben bang dat dit ook mijn laatste verlenging is bij dit netwerk. Ik was persoonlijk erg tevreden als vanaf het Libertel tijdperk. Maar nu is het einde in zicht, Vodafone stort je maar lekker op de Apple Gheyphone.laat tevreden klanten stikken, jullie tijd komt nog wel..Mvg Arie
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.