Toen ik mijn toestel telefonisch bij een Vodafone medewerker bestelde, verzekerde hij mij dat Vodafone geen "branded" toestellen meer verkocht.
Ik had daar specifiek naar gevraagd, omdat ik ook al tegen de upgrade problemen was aangelopen met mijn Vodafone v1615 (HTC Kaiser/TyTN2). Dus bestelde ik mijn HTC HD2 bij Vodafone. Oooops!!!!
Toen ik de doos thuis ontving en het open maakte leek het een gewone HTC HD2, geen Vodafone "branded" device. Toen ik de HD2 aanzette, viel mij in eerste intstantie de opstart animatie helemaal niet op. Toen ik na verloop van tijd mij HD2 wilde registreren bij HTC ondekte ik dat het toch een "branded" device betrof. Grrrrrr!!!!
Nu ben ik dol op gadgets en vooral die van HTC (inmiddels 3e toestel), maar dan wil je graag ook de nieuwste software.
Inmiddels heeft HTC alweer de 2e upgrade uitgebracht, na de 1.43 stock ROM hebben ze eerst de 1.48 uitgebracht en nu de 1.66 (en wij zitten nog met onze 1.44 stock ROM)
Ik ben van mening dat Vodafone geen "branded" devices meer moet uitbrengen, omdat ze verzaken de door HTC uitgebrachte upgrades beschikbaar te stellen voor hun "branded" devices.
En wat is er nou zo moeilijk, want volgens mij zijn de aanpassingen in de huidige Vodafone ROM:
- de Vodafone netwerk instellingende opstart- en afsluit-animaties
Anything else???