mind29

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waneer komt vf nou eens met een goede oplossing

Enschede - 7534KA

Waneer komt vf nou eens met een goede oplossing dan de geikte standaart antwoorden switchen naar 2g toestel aan en uit zetten.

Komop zeg ik ben sinds maart overgestapt naar vf van kpn en niks anders dan gezeik met slechte verbinding geen internet binnen als buitenhuis .

Op dekkingkaart geeft goed signaal aan maar niet hier alles al gedaan hoor van steeds meer mensen dat ze ook problemen hebben .

Heb spijt als haar op mn hoofd de switch naar vf.

wat gaan jullie hier aan doen ik kan mn toestel niet eens goed gebruiken heel erg jammer dit.

8 Reacties 8
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo mind29, jammer om te horen dat je zo ontevreden bent over ons netwerk. Ik begrijp uit je bericht dat je al contact gehad hebt met de klantenservice. Om niet nog eens alles opnieuw te gaan vragen: met welke afdeling heb je contact gehad en wat is er al voor je uitgezocht door mijn collega's?
mind29
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Bas,

Aller eerst sorry voor mij late respons maar heb een paar dagen in het ziekenhuis gelegen.
Ik heb gesproken met de thd van VF de agent weet ik niet meer maar de antwoorden ken ik wel dromen .
Ik ben zelf werkzaam als Netwerk specialist ,dus zelf echt alles al uitgeplossen aan mijn zijden maar zoiezo verwacht ik van iemand die een groot bedrijf vertegenwoordigd een thd ook wel wat meer in antwoorden boekje heeft staan.
Ik loop door het slechte signaal allemaal klanten mis of tijdens een gesprek dat er geen signaal meer is heel erg frustrerend .

Ik hoop dat VF iets voor mij kan betekenen in dit verhaal.

Met Vriendelijke Groet,
Ger Meijer
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Ger,

Hopelijk niets ernstigs?

Ik heb de dekking bekeken en zie dat er op die postcode practisch geen bereik is, om het maar heel eerlijk te zeggen.
Je kunt het beste een klachtenbrief sturen naar Vodafone Special Services. Zij zullen dan samen met jou naar een oplossing zoeken.
Het adres is:
Vodafone
T.a.v Special Services
Postbus 1500
6201 BM Maastricht



mind29
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
inmiddels brief gestuurd nu afwachten !!!!!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @mind29,

Ik hoop dat er iets gedaan kan worden! Nog even afwachten inderdaad.
mind29
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Special service inmiddels gesproken en er is een oplossing dat ik een fentomcel heb gekregen en een maand restitutie .

Waar ik tevreden over ben , alleen nou werkt de fentomcel niet registratie problemen op het netwerk al 1 week pffffffffffffffffffffffffffffffffff omg vodafone .



Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyy wat vreemd met dat registereren!
Kijk even in dit topic naar vraag 6, 7 en 8:
http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/SignaalPlus-Vraag-en-antwoord/td-p/93752

Wordt het daarmee opgelost?
mind29
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Arina ,

Probleem wordt niet opgelost de ik heb de afdeling SS opnieuw gesproken ze denken dat de fentomcel defect is krijg een nieuwe toegestuurdt.

Nou maar weer afwachten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic