Egbert44

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Let op bij annuleren!

Heb een iPad Air besteld via de webshop van Vodafone, maar levering blijft uit. Wel zijn natuurlijk de eenmalige kosten afgeschreven dmv een creditcard betaling. Omdat het zolang duurt wil ik mijn order annuleren. Wat blijkt, afschrijven gaat binnen een zucht, terugstorten van mijn geld duurt 6 weken! Dus een tip: betaal via een eenmalige machtiging, kun je altijd de bank opdracht geven om de betaling te storneren.

Overigens: wel slordig dat Vodafone niet aangeeft bij de verwerking van de bestelling dat de apparatuur niet op voorraad is. Hoe moeilijk kan het zijn?
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Hopelijk is dit opgelost? Zo niet stuur ons en berichtje terug over je probleem!
Wens je wel in ieder geval succes hiermee!
jursenior

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij het bestellen van mijn iPad Air 32GB kreeg ik te horen dat hij gewoon op voorrraad was maar toen ik na een paar dagen navraag deed bij de helpdesk kreeg ik te horen dat dit niet zo was en het wel een maand of langer kon duren, vond het niet grappig maar heb de bestelling ( een verlenging ) laten doorgaan. En dan gebeurd het volgende, op 24 Dec besteld, op dacht ik 28 Dec jl de helpdesk gebeld (niet echt vriendelijk al bleef ik dat wel) maar ondanks dat verhaal werd hij keurig op 4 Jan jl geleverd, een tevreden mens dus, en kennelijk word de soep niet zo heet gegeten als hij word opgediend.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic