Hoi
Ronnieprickaerts Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als eerst wil ik je zeggen dat deze Community voor iedereen open is en alles is te lezen voor iedereen die hier online komt kijken. Daarom heb ik gevraagd of een moderator je nummer kan verwijderen, lijkt me niet handig als iedereen die leest
🙂Dan over je vraag, deze is mij niet helemaal duidelijk. Je wilt een wachtwoord over een contract dat liep van 2013 t/m 2015 en je wenst een copy van je contract? Hoop dat ik het zo goed begrijp en dat ik het juiste antwoord hierop kan geven, anders hoor ik het wel van je.
Als je contract nu niet meer bij Vodafone is dan heb je ook niets meer aan een wachtwoord want je kan er dan toch niets meer mee. Een copy contract aanvragen heeft eigenlijk ook geen zin want Vodafone verstrekt geen copy en mocht je je contract willen inzien dan kan het alleen als je abonnement op dat moment loopt bij Vodafone. Het contract waar je het over hebt is inmiddels 4 jaar ouder en daarom niet meer mogelijk om dat via My Vodafone op te vragen. Dus het wachtwoord verhaal komt dan ook helemaal te vervallen.
Wat je eventueel nog zou kunnen doen is een privé bericht sturen via
Facebook en/of
Twitter en daar vragen of je ze nog kunnen helpen. Deze mensen kunnen in het systeem kijken voor je maar ik geef je eigenlijk niet zoveel hoop. Zoals ik al schreef, het contract is al afgelopen en copy contracten vertrekt Vodafone niet.
Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen en mocht je antwoord hebben op je verhaal dan hoor ik het graag. Je helpt daar ook andere mensen weer mee die hier rond kijken met vragen. Succes in ieder geval!