ikkeke

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Waarschuwings-sms bij 10 GB bundel te vroeg en te vaak ontvangen

Gisteren via facebook al gemeld maar geen reaktie gekregen dus nu maar forum.

Gisterochtend tussen 10.00 en 11.00 ruim 50 smsjes ontvangen met een waarschuwing over dataverbruik dat ik nog 250mb te gaan heb, terwijl ik een 10GB bundel heb die bij lange na nog niet op is.
Vorige ook al veel smsjes ontvangen maar niet nog niet geklaagd.
Kan dit gestopt worden want ik vind het zeer hinderlijk.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ikkeke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels via facebook reactie ontvangen, welke ik hier deel:

Hallo, bedankt voor de gegevens. Volgens ons systeem is de sms er maar één keer uitgegaan. Ik vermoed dat deze ergens is blijven hangen. Mocht je hier nog eens mee te maken krijgen dan herstart je toestel. Dit zorgt voor een nieuwe update op het netwerk wat het probleem vaak direct verhelpt.

Door een recente aanpassing in het systeem wordt nu eerst de 1GB bundel bij je abonnement verbruikt. Je hebt echter nog gewoon de 10GB te gebruiken. Er wordt naar een oplossing gekeken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo ikkeke, dat zou ik ook nogal hinderlijk vinden ja. Via het forum kunnen we echter geen vragen over een specifiek mobiel nummer beantwoorden, bijvoorbeeld waarom er op dat nummer technisch iets niet klopt of waarom de rekening hoger is dan verwacht. Je krijgt via Facebook altijd reactie, maar ik begrijp dat door grote drukte het op dit moment langer duurt voor dat lukt. Mocht je graag direct antwoord hebben op je vraag, bel dan de klantenservice aub even, of wacht het nog even af.

Hoewel we je via dit topic verder niet kunnen helpen laat ik dit topic nog even open en wijzig ik de naam iets. Mochten er andere mensen zijn die hetzelfde merken, dan meld je hier ook even, als we in korte tijd meerdere mensen krijgen bij wie dit gebeurt kunnen wij mogelijk op basis van die meldingen ook al iets laten uitzoeken!
ikkeke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels via facebook reactie ontvangen, welke ik hier deel:

Hallo, bedankt voor de gegevens. Volgens ons systeem is de sms er maar één keer uitgegaan. Ik vermoed dat deze ergens is blijven hangen. Mocht je hier nog eens mee te maken krijgen dan herstart je toestel. Dit zorgt voor een nieuwe update op het netwerk wat het probleem vaak direct verhelpt.

Door een recente aanpassing in het systeem wordt nu eerst de 1GB bundel bij je abonnement verbruikt. Je hebt echter nog gewoon de 10GB te gebruiken. Er wordt naar een oplossing gekeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic