Arjan1978

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom worden kritische mensen geblokkeerd op jullie wall?

Ik heb redelijk wat klachten ingediend via Facebook en de mail, daarna hebben jullie met mij het abonnement opgezegt en mij geblokkeerd op facebook. Beetje slap en flauw natuurlijk, maar ik zou door de afdeling verkoop teruggebeld worden omdat jullie een aanbieding hadden voor mij....Helaas blijken jullie ook die afspraken niet na te komen en heb ik niets meer vernomen. Nu loopt bijna mijn abonnement af en zoek ik een nieuwe, ga ik nog iets van de afdeling horen? Of zal ik maar gaan kijken naar een andere maatschappij?
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Arjan1978,

Jammer om te lezen dat je geblokkeerd bent op Facebook en nog niet bent teruggebeld Kritische vragen zijn uiteraard welkom en geen probleem. Er wordt normaal alleen geblokkeerd bij ongewenst gedrag zoals het gebruik van scheldwoorden, discriminatie etc.

Wat betreft het terugbelverzoek van de afdeling verkoop is het misschien handiger als je zelf contact opneemt. Dit voorkomt dat je op een ongelegen tijdstip wordt teruggebeld, of op het moment dat je bijvoorbeeld je telefoon uit heb staan of even niet bereikbaar bent. Het gratis telefoonnummer van deze afdeling is 0800-0560.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic