NinaSophie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Eerste rekening bij een nieuw abonnement.

Hai!
Vandaag heb ik een nieuwe telefoon + abonnement besteld bij Vodafone (yeey).
Deze zal binnen 4-6 dagen binnen komen. Nu mijn vraag: wanneer ontvang ik de 1e factuur incl. de aansluitkosten?
Is dit eind November, of eind December? Aangezien we nu al weer op de helft vd maand zitten..

Als iemand het antwoord weet, help me out! 🙂
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Nina, allereerst welkom op het forum en van harte welkom bij Vodafone! Je abonnementskosten zullen naar rato worden berekent. Dit houdt in dat je alleen een gedeelte van de maand november hoeft te betalen. Je zult de 1e factuur binnen nu en een aantal weken ontvangen. Abonnementskosten worden namelijk altijd op voorhand in rekening gebracht.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hoogstwaarschijnlijk is je eerste factuur vanaf 18 November 2013 te raadplegen via My Vodafone.
Met als factuurdatum: (circa) 21 November 2013
Omstreeks 26 November 2013 zal het verschuldigde factuurbedrag automatisch van je bankrekening worden afgeschreven.
Let erop dat Vodafone bij je eerste factuur ook eenmalige aansluitkosten in rekening brengt.

Dit was enkele maanden geleden bij mij ook het geval.

(Kudo's zijn altijd welkom, indien je vindt dat deze posting een goed antwoord op je vraag is. ;-))

Succes !


Netwerker
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Netwerker en @NinaSophie

Ik kwam zojuist dit topic tegen en we hebben ook nog een handig filmpje op ons YouTube kanaal staan waarin dit uitgebreid wordt uitgelegd! Misschien nog handig om dit bij dit topic te vermelden. 😄

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic