Geenservice

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom werkt de voicemail nog steeds niet en waarom communiceren jullie niet?

In de hoop dat de moderators dit wel lezen en nu ook een keer communiceren:

- Op 3 februari constateer ik dat de voicemail niet meer werkt op de bedrijfstelefoon. Klantenservice gebeld. Na een minuut of 18! iemand aan de lijn... die uiteraard eerst om de eindeloze stroom nummers, verificaties etc. vraagt voor de alles beslissende vraag:"Waarmee mag ik u helpen?"

Ik legde uit dat de voicemail van de zakelijke telefoon niet meer werkt ondanks dat ik zowel in het keuzemenu als in 'myvodafone' alle instellingen op 'ja' had staan. Het verbazende antwoord: "Dat weten we, dit probleem duurt nu al een paar dagen." Uiteraard mijn verbazing uitgesproken dat wij, melkkoeien die alleen goed zijn voor de rekening, hoogst gewaardeerde klanten, niet geïnformeerd worden.
Spontaan werden de kenmerkende verontschuldigingen opgelepeld en een ticket aangemaakt. Aangezien de technische dienst wist wat het was zou het snel opgelost worden en ik zo via 'myvodafone' reactie of een update krijgen.

En toen... bleef het stil! Geen update, geen belletje, geen excuus, niets. Dus 18 februari maar weer eens bellen, weer meer dan een kwartier later een andere helpdeskdame. Weer de 'klantnummer-geboortedatum-3x achternaam en bedrijfsnaam bingo" gespeeld. Zij zag inderdaad dat er niet gereageerd was en kreeg volgens haar geen updates of feedback van hogerhand of technische dienst en wist ook niet wat er nu ging gebeuren. Uiteraard reageerde ik daar verbaasd op en zij gaf aan het ook naar te vinden. Na een wederzijds stilzwijgen schoten we allebei in de lach en hebben we vriendelijk het gesprek beëindigd. Zij zou e.e.a. doorgeven aan de technische collega's en ik zou terug gebeld worden....

Uiteraard direct op het ticket een antwoord getypt met de opmerking dat ik al een goede 14 dagen niks had gehoord, dat ik alles erg vaag vind en dat ik ervan baal dat Vodafone geen moeite doet om dit op te lossen of de klant te informeren. Ook uitgelegd dat juist als ondernemer zo'n voicemail zeker een functie heeft.

Tot op heden niet gebeld door het technisch Orakel der voicemails, geen reactie op mijn bericht, geen oplossing voor het probleem, geen terugkoppeling en geen communicatie.

Waarom, beste dames en heren Vodafone, is het zo moeilijk om een klant pro-actief te informeren als jullie weten dat er problemen kunnen zijn óf in ieder geval normaal reageren op en informeren over klachten?????

Uiteraard wil ik graag dat het probleem opgelost wordt en de voicemail subiet weer in functie gebracht wordt. Daarnaast de vraag wanneer jullie nu eens gaan communiceren en klanten een normale reactie geven op een normale vraag......

Benieuwd of dit hier wel wordt opgepakt.

Wellicht een tip voor tussendoor: lees eens een boek van Jos Burgers of Jan van Setten en leer iets over klanttevredenheid en klantbeleving.

Met vriendelijke groet,

Robert (een teleurgestelde zakelijke Vodafone-klant)

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Goedemorgen, heel begrijpelijk dat dit geen fijne ervaring is! Excuses hiervoor. Hopelijk is het inmiddels al opgelost. Mocht dit niet zijn opgelost dan kun je de status volgen via My Vodafone of contact opnemen met onze klantenservice. Via het Forum kunnen we dit niet nakijken. Klachten kunnen hier niet worden opgepakt. Dat kan wel via https://vodafone.nl/klacht. Zie ook de huisregels van het Forum voor toekomstige berichten, deze zijn natuurlijk van harte welkom! Dit topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic