Franklin D.

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom stoppen jullie het support voor de Femtocel gebruikers ?????

Ik woon in een dorp met zeer slecht signaal bereik van Vodafone. Ik heb jaren geleden een Femtocel aangeschaft. Dit werkte naar dikke tevredenheid. Sindskort heb ik ontdekt dat jullie gestopt zijn met dat netwerk. Wat moet ik nu? Jullie garanderen dekking over heel Nederland....nou dus niet. Ik heb de helpdesk gebeld en er is geen oplossing voor (helaas voor mij dus). Ik ben genoodzaakt om nu naar een andere provider te gaan die wel die dekking biedt. Na jarenlang gebruikt gemaakt te hebben van Vodafone neem ik nu afscheid. bye bye....weg goede klant !
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Franklin D. wrote:
Lief bedoeld bedankt daarvoor. Alleen lost het mijn probleem niet op. Ik heb buitendat prepaid kaarten voor een tal van telefoons. De dekking is hier super slecht en ga over tot een andere provider die wel de dekking geeft.

Zeker jammer dat je nu moet besluiten om weg te gaan bij Vodafone. Zorg aub wel dat je zeker bent dat je bij je nieuwe provider wel dekking hebt en dat je straks niet ook problemen hebt. Het gras is bij de buren altijd groener 🙂

Veel plezier bij je nieuwe provider!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Franklin D.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vodafone is gestopt met Femtocell (SignaalPlus) omdat ze nu 4G over Wifi aanbieden, dit is een betere alternatief. Voor meer informatie kan je kijken op deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/uitfasering-signaalplus-296438

Zie ook deze info: https://tweakers.net/nieuws/144025/vodafone-stopt-ondersteuning-privezendmast-signaalplus.html

Ben je niet tevreden met je bereik in je omgeving, doe dit dan melden bij Vodafone. Ze kunnen daar dan mee aan de slag en wie weet kunnen ze je dan ook verder helpen om wel meer te bereiken. Op deze pagina kan je ook een melding maken aan het Network Team.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Franklin D.,

Ik begrijp je frustratie. Echter, Vodafone heeft hier inderdaad een keuze in gemaakt. Heb je iets gehad aan de tips en links van Energieboy?

Groetjes, Sharon
Franklin D.
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lief bedoeld bedankt daarvoor. Alleen lost het mijn probleem niet op. Ik heb buitendat prepaid kaarten voor een tal van telefoons. De dekking is hier super slecht en ga over tot een andere provider die wel de dekking geeft.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Jammer om te horen @Franklin D. maar in dit geval begrijp ik je beslissing. Hopelijk kunnen we je in de toekomst ooit weer als klant verwelkomen als onze dekking in dat gebied wellicht uitgebreid wordt.

Groetjes,
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Franklin D. wrote:
Lief bedoeld bedankt daarvoor. Alleen lost het mijn probleem niet op. Ik heb buitendat prepaid kaarten voor een tal van telefoons. De dekking is hier super slecht en ga over tot een andere provider die wel de dekking geeft.

Zeker jammer dat je nu moet besluiten om weg te gaan bij Vodafone. Zorg aub wel dat je zeker bent dat je bij je nieuwe provider wel dekking hebt en dat je straks niet ook problemen hebt. Het gras is bij de buren altijd groener 🙂

Veel plezier bij je nieuwe provider!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic