Joes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom nano kaart????

Heb onlangs abonnement verlengd. En krijg zojuist per email bericht dat ik morgen nano simkaart thuis krijg. Lijkt me volstrekt onnodig aangezien ik alles al heb.

Graag contact hoe dit zit.

Groeten.
3 Reacties 3
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Joes ,

Heeft u ook al een nieuwe simkaart gekregen? Vodafone geeft bij elk abbonoment standaard een extra gratis simkaart die bij het toestel hoort. Als u huidige simkaart al werkt, hoeft u de nieuwe niet te activeren en kan u de oude blijven gebruiken.

Echter de nieuwe is er 1 met een NFC chip er op. Ik zal u aanraden voor in de toekomst, om de nieuwe toch te gaan gebruiken.
Joes
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb namelijk al een iPhone 5s en werkend red abonnement van jullie. Dus vraag mij af waarom ik bij een contract verlenging weer een simkaart krijg.

Dus waarom? Omdat er een Nfc chip opzit?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@joes,

Hij is gratis. Dus u hoeft hem niet te gebruiken. Het is een standaard procedure, om iedereen een simkaart te sturen die in zijn telefoon past.

Ik zeg altijd; als het gratis is, plus het is nieuw. Waarom zal je het dan niet gebruiken? Als je de oude ook bewaard en de nieuwe zal "om wat voor reden dan ook, iets mee mis gegaan". Kunnen ze altijd zover ik weet de oude opnieuw activeren
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic