Hoi ik heb net via desktop vin Mijn Vodafone mijn Pukcode opgevraagd omdat mijn sim is geblokkeerd. Echter krijg ik een melding dat mijn PUK niet kan worden opgevraagd? Chat klantenservice is in gesprek dus kan niemand bereikenvan Vodafone. Help!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @rianne50 , wat irritant dat je gisteravond je telefoon niet kon gebruiken omdat je puckcode was geblokkeerd. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk weer gebruik kunnen maken van je telefoon. Controleer of je wel bent ingelogd met het juiste account en niet per ongeluk met een oud My Vodafone account.
Waar vind ik mijn pukcode in My Vodafone?
- Ga naar Producten
- Kies voor Toestel, sim en diensten
- Bij Standaard sim zie jij je pukcode staan
Heb je de informatie en tips op onze website ook gevonden?
Lukt het niet om je pukcode te vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice via www.vodafone.nl/contact . We zorgen er graag voor dat je snel weer volledig gebruik kunt maken van je diensten.
Hallo @rianne50 , wat irritant dat je gisteravond je telefoon niet kon gebruiken omdat je puckcode was geblokkeerd. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk weer gebruik kunnen maken van je telefoon. Controleer of je wel bent ingelogd met het juiste account en niet per ongeluk met een oud My Vodafone account.
Waar vind ik mijn pukcode in My Vodafone?
- Ga naar Producten
- Kies voor Toestel, sim en diensten
- Bij Standaard sim zie jij je pukcode staan
Heb je de informatie en tips op onze website ook gevonden?
Lukt het niet om je pukcode te vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice via www.vodafone.nl/contact . We zorgen er graag voor dat je snel weer volledig gebruik kunt maken van je diensten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.