MIEP23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Hoi. 

 

Ik heb geprobeerd een nieuwe telefoon te bestellen maar deze is al 2x geannuleerd. Geen idee hoe dit kan. Volledige bedrag is betaald. Kan iemand mij meer duidelijkheid geven?

 

Groetjes!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3070Posts
  • 903Oplossingen
  • 1038Likes

Hi @MIEP23, goedemorgen en welkom hier!

Logisch dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt. Ik zie dat je het advies van @Energieboy niet in de wind hebt geslagen en contact hebt gehad met een collega van mij. Er is een nieuwe bestelling voor je geplaatst welke is verwerkt. De Track en Trace is inmiddels ook al verstuurd en zo te zien staat Post NL vandaag al voor de deur met je nieuwe toestel! 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Jawel, de klantenservice kan je daarmee helpen maar ook iemand hier op de community. Echter, 6 maart hebben ze een studie dag dus er zijn niet zoveel Vodafone medewerkers online. 

Kan het te maken hebben met BKR toetsing? 
Wacht op iemand van Vodafone hier op de community of neem kontact op met de klantenservice. Gaat het op een zakelijke account dan even bellen met de zakelijke klantenservice

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3070Posts
  • 903Oplossingen
  • 1038Likes

Hi @MIEP23, goedemorgen en welkom hier!

Logisch dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt. Ik zie dat je het advies van @Energieboy niet in de wind hebt geslagen en contact hebt gehad met een collega van mij. Er is een nieuwe bestelling voor je geplaatst welke is verwerkt. De Track en Trace is inmiddels ook al verstuurd en zo te zien staat Post NL vandaag al voor de deur met je nieuwe toestel! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic