TheCrew

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom is de klantenservice van vodafone zo ontzettend klant onvriendelijk ?

Na vele telefoontjes met 1201 ben ik inmiddels helemaal klaar met vodafone. Als ik een klanten service bel dan ga ik er vanuit dat ik geholpen wordt. Ik heb het opgegeven en besloten eind van het jaar te vertrekken als klant bij vodafone. Ik vind het bijzonder jammer dat dit niet beter wordt opgepakt. Vandaar mijn reactie hier. Van de vodafone winkel medewerkers waar ik uiteindelijk maar naartoe ben gereden om 1 van mijn problemen op te lossen hoorde ik, dat ze het eigenlijk niet mogen zeggen maar dat de service van 1201 nog nooit zo slecht is geweest, het regent klachten. DUS VODAFONE DOE ER WAT AAN. Ik zal niet de enige zijn.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Dankjewel voor de feedback. Dit gaan we zeker mee nemen. Jammer om te horen dat je een slechte ervaring hebt met onze klantenservice. Is er iets wat wij kunnen betekenen voor je? Moet ik er wel bij zeggen dat wij niet vanuit hier in de systemen kunnen ivm privacy gevoelige gegevens en omdat hier ook door andere forum gebruikers wordt geantwoord.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dankjewel voor je feedback. Via het Forum kan je vraag nu helaas niet worden beantwoord door andere gebruikers. Ik zal het topic daarom volgens onze huisregels sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic