dennisL

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Waarom hoor je niks meer na je bestelling?

Ik heb 29-04 een LG G4 besteld, maar ik hoor maar niets!
Als ik de bestelstatus kijk staat er bestelling in behandeling...
er is nu toch wel bekend wanneer ze uitgeleverd gaan worden?
33 Reacties 33
dennisL
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nee dat dacht ik dus ook!!! Ga straks maar even langs de winkel denk! Of anders langs de Belcompany hoorde dat zij Vodafone Partner ziin dus heb voor vandaag 2 kansen maar zie het somber in ben ik bang!!! Echt kut gewoon...
Ik houd je op de hoogte!

maarten973

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb ook gebeld. Bij mij is gewoon wachten op het moment dat het toestel binnenkomt. Het is dus verlaat. Kan zelfs volgende week worden. Of er een sd card bij zit durfden ze niet te vertellen. Word het wachten een beetje beu...
dennisL
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Maarten,

Zojuist mijn toestel opgehaald in de winkel...
Meteen om 12 uur naar de winkel gegaan mijn verhaal uitgelegd en de SUPER verkoper heeft me echt op de "Vodafone manier" geholpen...

Na mijn verhaal uitgelegd te hebben begreep hij me helemaal...
Hij ging kijken wat hij voor mij kon betekenen, dat was:
De LG G4 met een 32GB kaartje (groter had hij niet) en dan alsnog daarvoor in de plaats 2 euro per maand korting op mijn abonnement totaal dus 48 euro wat dus compenseert voor een sd kaart... Hij belde mij na ongeveer een uur terug dat Tmobile akkoord ging met de overstap en dat ik mijn toestel op kon komen halen!!! (Kreeg hem niet gelijk mee omdat ze eerst toestemming moeten krijgen van je huidige provider... ) al met al ben ik DIK tevrede hoe het nu gegaan is!!!

Hou me op de hoogte.. ik hoop dat je hem snel in huis heb!!!

Gr. Dennis

En de Internet Afdeling van Vodafone adviseer ik dus echt eerst hun systemen te testen en echt 100% de kinderziektes er uit hebben voor ze met het hele zooitje de lucht in gaan... Dit kan je als zo een bedrijf niet maken tegenover je klanten!!!
maarten973

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Veel plezier er mee. Ik wacht maar geduldig af. De goedkeuring van de bestelling staat al wel in het systeem, alleen het toestel moet nog komen. Als de sd card er niet bij zit gaan ze dat neem ik aan alsnog regelen...
dennisL
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dankje SD kaart is een promo actie van LG. Maar omdat mijn bestelling natuurlijk geheel moest vervallen/annuleren had ik dus geen recht meer op die sd kaart maar gelukkig hebben ze me via deze manier ook min of meer het zelfde gegeven...

Maar ik ben dan overgestapt van de S4 naar de G4 maar went zeer snel prettig toestel reageerd bloed snel mooie scherpe foto's enz

Gaat je me weten als je hem ook heb en jou ervaring?
Gr.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey dennisL,

Goed om te lezen dat het op deze manier ook opgelost kan worden.
Heel veel plezier met je nieuwe toestel!

Groetjes stevied86
maarten973

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik laat het zeker weten! Ga anders ook naar het g4 forum op gathering of tweakers. Daar zitten allemaal lotgenoten 🙂
maarten973

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Na twee weken wachten staat eindelijk op de site dat de g4 leverbaar is. Hoera, meteen gebeld om te proberen een afleverafspraak te maken. Helaas, alles is geregeld een goed gekeurd bij Vodafone, maar iets regelen gaat niet. Als ik vrijdag nog steeds niets heb gehoord moet ik nog maar eens bellen. Ballentent!
dennisL
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Neeeeeeeeeeeeeee!!! Wat erg! Dit kunnen ze niet maken... Je besteld hem verdomme in de pre-order dan verwacht je toch dat hem eerder in huis dan de regulieren mensen...
Maar blijkbaar niets minder waar... Vodafone veranderd blijkbaar!!!

Nou afwachten maar...

Gr. Dennis
maarten973

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb vandaag de mail gekregen dat ie morgen komt... 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Super om te horen maarten973
Alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel!

Groetjes stevied86
dennisL
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hehe!!!! Het (te) langen wachten wordt beloond!
Nou ben benieuwd wat je er van vind... Ik ben der al aardig aan gewend...
Alleen geen sleutels naast je telefoon in je zak doen! De sleutels krassen op je lederen achterkant... Las ik...

Ik hoor van je!

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
En @maarten973, wat vind je ervan? Ik neem aan dat je hem inmiddels in huis hebt 😉
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic