dennisL

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Waarom hoor je niks meer na je bestelling?

Ik heb 29-04 een LG G4 besteld, maar ik hoor maar niets!
Als ik de bestelstatus kijk staat er bestelling in behandeling...
er is nu toch wel bekend wanneer ze uitgeleverd gaan worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey dennisL,

Vanuit hier kunnen wij niet in jouw gegevens kijken ivm jou privacy. Voor dit soort vragen dien je echt contact op te nemen met de klantenservice. De reguliere klantenservice is morgen weer geopend. Vandaag zijn ze ook al eventueel via de chat hiervoor beschikbaar.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

33 Reacties 33
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Vodafone geeft inderdaad geen informatie na een verrichte bestelling. Je moet dus gokken wat de achterliggende reden is, voor de vertraging.

Het zou kunnen dat het betreffende type smartphone niet op voorraad is bij Vodafone. Dan wacht Vodafone op de volgende levering.
Het zou kunnen dat er problemen zijn bij een kredietwaardigheids-toets.

Het zou kunnen dat Vodafone wacht op toestemming van je huidige telecom-provider voor nummer-overdracht.

En ook problemen met het nieuwe bestelsysteem van Vodafone kunnen een oorzaak zijn van de vertraging in de levering.

Ik weet het niet. Jammer dat Vodafone geen informatie geeft. Die klacht komt ontzettend vaak voor op dit Forum. Honderden keren zelfs.

Via dit Forum kunnen individuele vragen over de orderstatus niet worden beantwoord.

Succes!

Netwerker
dennisL
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Beste Netwerker,

Het toestel is pas vanaf 30-5 beschikbaar in Nederland!
Ik wil alleen weten hoe het er nu voor staat...
Is nummerbehoud al aangevraagd?
Wanneer kan in ongeveer verwachten dat ze contact opnemen voor een bezorgafspraak te maken enz...

Als je goed kijkt op Bol.com zie jij ook dat de LG G4 te reserveren is... helemaal niet op voorraad!!!

Als Vodafone duidelijker is in de bestel/orderstatus scheelt het men een hoop vragen en twijfel. Ik ben juist terug gegaan van Tmobile naar Vodafone ivm. de service en abbonementsvormen die Vodafone bied passen meer in mijn straatje Tmobile draait je gewoon uit met hun "onbeperkt" Internet en een klantenservice hebben ze bij Tmobile ook niet je doet het maar met de "veelgestelde vragen"

Maar ik zou alsnog graag van iemand van Vodafone horen hoe het er nu met mijn bestelling voorstaat...

Gr. Dennis
Anonymous
Niet van toepassing
Hey dennisL,

Vanuit hier kunnen wij niet in jouw gegevens kijken ivm jou privacy. Voor dit soort vragen dien je echt contact op te nemen met de klantenservice. De reguliere klantenservice is morgen weer geopend. Vandaag zijn ze ook al eventueel via de chat hiervoor beschikbaar.

Groetjes stevied86
dennisL
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Oké stevied86 Dan ga ik het via die manier proberen!

Bedankt voor je antwoord
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste dennisL,

Zorg meteen dat je belt naar de afdeling die gaan over de bestellingen 0800 0560

Met vriendelijke groet,
MrMister
maarten973

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Is er al iemand die een bevestiging heeft gekregen dat de lg g4 geleverd zal gaan worden??? Ik verwacht m toch eigenlijk wel morgen binnen te hebben!!!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey maarten973,

Het toestel is beschikbaar vanaf de 30e,

Hij zal neem ik aan dan ook dan op de post gaan....

Groetjes stevied86

maarten973

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dank je. Via Coolblue is ie ook beschikbaar vanaf de 30ste. Er zijn echter al wel afleverafspraken gemaakt voor morgen. Ik neem aan dat ze dus door Coolblue, en ook door jullie vandaag worden ontvangen waarna ze dus morgen zullen worden geleverd 🙂
boyketenbroeke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

nu wil ik mijn prive gegevens niet hier melden maar heb via twitter al een aantal keer getweet vandaag zonder reactie en ook DM gestuurd maar het zit als volgt, ik heb via de loyalty afdeling een aanbieding gekregen en ben daar op ingegaan, nu wil ik graag even ook van een onderdeel van die aanbieding zekerheid en bevestiging. Alleen krijg ik die niet via de loyalty afdeling en kan deze in mijn "My vodafone' gedeelte terugvinden.

Op welke manier kan ik hier even iets als een bevestiging over krijgen dat dit ook echt zo afgesproken is?
Het lijkt pietluttig maar vind het prettig als deze dingen ook even duidelijk vermeld zijn bij een bevestiging o.i.d..
dennisL
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Maarten,

Heb contact gehad met Vodafone... zodra ze op voorraad zijn gaan ze uitleveren. Alleen omdat ik een nieuwe klant ben bij Vodafone (naja na veel spijt weer terug ga naar Vodafone! Alle mogelijke ellend gehad bij Tmobile ivm hun "onbeperkt internet") Maar ze gaan pas beginnen met aanvraag van nummerbehoud zodra de toestellen op voorraad zijn... ???? dus zal ik wat langer moeten wachten op me toestel! Maar hoop hem zo snel mogelijk in huis te hebben en ook voor jullie natuurlijk!

Gr. Dennis
maarten973

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat is erg jammer bij Vodafone, de bestelling wordt pas in behandeling genomen als de toestellen binnen zijn. Ik had afeglopen week een lege databundel en wilde een extra blox kopen. Dat ging niet omdat de bestelling aan mn abonnement hing en daardoor konden er geen mutaties plaatsvinden. Ik heb niets met nummer behoud van doen dus ik hoop toch echt dat ik m morgen krijg, kan ik in het weekend er mee spelen. Maandag/dinsdag op mn werk er mee spelen zal niet echt gaan...
dennisL
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
ajoh ik wacht wel even af... maar dat je dan niet meteen een extra blox kan kopen is wel vreemd daar verdienen ze juist op...
Ik had bij Tmobile vaak al na 3 weken dat ik Door mijn 1GB heen was gelukkig heb ik nu 6GB per maand te verbrassen zal me zelden lukken om dat op te krijgen maar toch... Ik ben blij dat ik weer klant ben van Vodafone (op de bestel/order informatie na dan..) maar daar kom ik ook wel overheen ????
laat even weten als je wat van Vodafone hoort over bezorgen Enz. Mocht ik ook wat horen hoor jij het ook!

Gr. Dennis
maarten973

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat van die Blox was geen onwil of zo, het systeem blokkeert gewoon mn abo omdat het in de wacht staat voor de nieuwe bestelling. Handmatig konden ze ook niets voor me betekenen. Maar het is al weer opgelost op vodafone-wijze... Alle data kosten die ik tot volgende maand maak buiten mijn abbonnement worden gecrediteerd omdat ik er zelf niets aan kan doen dat ik nu geen aanvullende blox kan nemen. Dus zoals altijd is het na contact met Vodafone weer netjes geregeld. Das ook 1 van de redenen dat ik nu niet ga voor een abonnement van 37,50 euro per maand zonder bijbetaling voor mn toestel bij Tmobile. Liever wat meer geld uitgeven voor een goede service! 🙂
dennisL
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dat is wel netjes opgelost! Zoals het hoort!
Bij Tmobile hebben ze volgens mij niet eens een telefonische klantenservice je verwijzen je telkens naar de Veel gestelde vragen!!! En ze draaien je idd een poot uit wat dat betreft vandaar dat ik ook terug ben bij Vodafone...

Maar je krijg een maîtje morgen als het goed is met een telefoonnummer die je kan bellen voor een bezorg afspraak!

Gr.
maarten973

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mooi, dan horen we dus morgen meer. Ik denk niet dat ik dan kan zeggen dat ze smiddags maar moeten langs komen met het toestel 😉
dennisL
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Mogge,

Net langs de Vodafone winkel gegaan, zij hebben hem ook nog niet... Ik dacht dan haal ik hem daar gewoon... maar helaas!
Ze weten ook niet wanneer ze hem krijgen. The Phone House had hem zelfs ook niet die zijn 9 van de 10 keer vaak de eerste die ze hebben... Ik heb ook nog geen mail gekregen voor een bezorg afspraak...

Het gaat waarschijnlijk langer duren dan wij denken...

Gr. Dennis
maarten973

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hier helaas ook nog niets... 😞
dennisL
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Maarten,

Vandaag maar weer eens gebeld... denkje!????
BESTELLING GEANNULEERD????????????
Door het oohh zo fijne nieuwe bestelsysteem is de aanvraag voor mijn nummerbehoud niet op de betreffende afdeling terecht gekomen! Daardoor moest mijn bestelling geannuleerd worden... Dus ben ik mijn 64GB kaartje ook kwijt die je LG kreeg omdat je hem pre-orderd... Dit verhaal krijgt nog een staartje...

Gr. Dennis
maarten973

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wat slecht!!! Dat verwacht je niet van Vodafone. Ik ben aan dat ze het alsnog goed oplossen.... Inclusief een 128 gb sd card... Ik ga zo ook maar eens bellen. Het blijft angstaanjagend stil...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic