Ik maak nu hetzelfde mee. Had tot 28 april een 55 e per maand 2-jaar abonnement dat me regelmatig in de 100 tot 200en euro's kostte, maar wel goede 3G had. Ik werd door GSM Service aangespoord mijn contract te verlengen, en ik besloot een SIM only te doen. Deze voor 33 e per maand:
Ben je vaak online en bel je veel? Dan is Vodafone Red hét abonnement.
- Onbeperkt bellen en sms'en in Nederland
- 2 GB data met een snelheid tot max. 50 Mbps
- 4G ready
Ik blij! Mijn toestel was nog goed, en ik tether veel. Vodafone Red was dus inderdaad perfect. Mijn bereik met het oude abonnement was goed tot heel goed, dus ik verwachtte niets anders! Ja toch? Dat beloofden ze!
Maar toen. Toen was er plotseling HELEMAAL GEEN 3G, HELEMAAL GEEN SIGNAAL!! Niet alleen niet op alle plekken waar ik het voorheen nog wel had, maar ook op meerdere plekken niet. Ik kon niet meer "appen" waar ik voorheen wel kon appen; ik kon niet meer "tetheren" waar ik voorheen wel kon tetheren; ik kon niet meer op het Internet kijken waar ik voorheen wel op het Internet kon kijken; mijn navigatie deed het niet meer; etc.
Totaal waardeloos abonnement, dus, die Vodafone Red voor 33 euro per maand.
En dit werd je niet verteld door GSM Service. Vodafone bellen, zeiden ze. Heeft iemand dat wel eens geprobeerd?! Haha!
Ik ben behoorlijk pissig over dit bedrog en het totale gebrek aan klantenservice. Zelfs de Vodafone website is een stunt in incompetentie.
Ziet iemand het anders? Heeft iemand andere ervaringen, of kan iemand mij inlichten over waarom de Vodafone Red zo'n sheistery is? Weet iemand een oplossing? Of is het gewoon weer een andere manier om klanten op nog hogere kosten te jagen, door ze te dwingen een ander toestel te kopen, of over te stappen op een nog duurder abbonnement? Daar lijkt het wel verdomd veel op....